logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۱۶۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

رئیس جمهور آینده باید به جوانان اعتماد داشته باشد

-رئیس-جمهور-آینده-باید-به-جوانان-اعتماد-داشته-باشد
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت:رئیس جمهور آینده باید از نظر مدیریتی برنامه داشته و مشکلات کشور را شناخته و نظرات کارشناسان را پای کار آورده و امید و اعتماد به نیروهای جوان داشته و به افزایش جمعیت و تعالی خانواده فکر کرده و عدالت خواه و ضد فساد باشد.

به گزارش موج رسا; سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در هفتمین جلسه از سلسله جلسات وبیناری شبکه روشنگران فرهنگی استان زنجان، اظهار داشت: شبکه روشنگران فرهنگی وبینارهای مختلفی را برگزار کرده است و اثرات خوبی در حوزه روشنگری داشته است.

وی با بیان اینکه در دوره‌های مختلف انتخابات اهمیت داشته و همه دلسوزان انقلاب با درک این موضوع در پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند، افزود: دشمن در 42 سال گذشته تلاش کرده است تا حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمرنگ شود و در این دوره نیز دشمن آتش توپخانه خود را افزایش داده و در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی به دنبال کاهش حضور مردم در پای صندوق‌های رای است.

این مسئول بیان داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری برای برداشتن گام‌های استوار در آینده شناخت گذشته را ضروری می‌دانند چرا که معتقدند اگر گذشته درست شناخته نشود، آینده مورد تهدید قرار می‌گیرد.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: ما برای حضور به موقع و آگاهانه در انتخابات باید گذشته را بررسی، شناخته و از تجربه آن درس بگیریم و اگر به این موضوع توجه نکنیم مورد تهدید قرار می‌گیریم.

طهماسبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با هیچ کدام از انقلاب‌های قرن حاضر قابل مقایسه نیست و نخواهد بود چرا که برخی انقلاب‌ها از مسیر خود دور شده‌اند، افزود: شعار انقلاب اسلامی از همان ابتدا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده و در ادامه مسیر نیز بر این شعار باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه علت‌های به وجود آورنده انقلاب موجب ابقای نظام جمهوری اسلامی شده است و در ادامه نیز با زعامت مقام معظم رهبری مسیر انقلاب ادامه یافته است، افزود: امام بزرگوار در برقراری انقلاب اسلامی آرزوی ائمه اطهار و انبیای الهی را برآورده کردند و امروز در سایه سار مقام معظم رهبری انقلاب مسیر خود را ادامه می‌دهد.

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر شعارهای انقلاب اسلامی به شعور تبدیل شده و نه تنها از اصول عدول نکرده‌ایم بلکه با رهبری مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به قدرت ایران در حوزه‌های هسته‌ای، قدرت منطقه‌ای، موشکی و بازدارندگی، گفت: دشمنان به دنبال مقابله با نظام اسلامی هستند در حالی که نظام اسلامی در موضوع ضربت متقابل قرار دارد.

طهماسبی ادامه داد: شهادت شهید سلیمانی نهایت استیصال آمریکا در برابر نظام اسلامی بود که با وجود اینکه در 80 سال گذشته کسی جرات نمی‌کرد به سایه آمریکا سنگ پرتاب کند، اما ایران در عین‌الاسد ضربه متقابل زد.

وی با بیان اینکه مقدمات انتخابات فراهم شده و برگزاری انتخابات سالم و انتخاب اصلح از مهترین راهبردهای انقلاب اسلامی است، افزود: راهبرد نظام اسلامی مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است.

این مسئول تصریح کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری انتخابات لیالی قدر است که در روز انتخابات سرنوشت چهار سال کشور مشخص می‌شود که باید در انتخاب افراد اصلح دقت کرد.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: اگر چه میزان اعتماد مردم کاهش یافته و از عملکرد برخی افراد نگران هستیم اما نباید عملکرد کسی به نام نظام اسلامی نوشته شود چرا که نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف باید برای مردم برنامه داشته باشد و باید رئیس جمهوری انتخاب شود که برنامه‌ریزی برای کشور داشته باشد.

طهماسبی برضرورت استفاده از ظرفیت حاج قاسم سلیمانی برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: در طول 42 سال گذشته هر جایی که باید برای امنیت باید سر داد، سر داده‌ایم و هر جا که نیاز به حضور بوده است، در میدان بوده‌ایم.

این مسئول خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آینده باید از نظر مدیریتی برنامه داشته و مشکلات کشور را شناخته و نظرات کارشناسان را پای کار آورده و امید و اعتماد به نیروهای جوان داشته و به افزایش جمعیت و تعالی خانواده فکر کرده و عدالت خواه و ضد فساد باشد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر