logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۱۶۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

حضور حداکثری جامعه کار، تلاش و مهارت استان زنجان در انتخابات 28 خرداد

حضور-حداکثری-جامعه-کار،-تلاش-و-مهارت-استان-زنجان-در-انتخابات-28-خرداد
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: عدم مشارکت در انتخابات، آب ریختن در آسیاب دشمن است.

محمدرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی فصل‌الخطاب است، اظهار داشت: بر این اساس، مشارکت در انتخابات به عنوان یک واجب شرعی است.

وی با بیان اینکه جامعه کار، تلاش و مهارت استان نیز حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد خواهند داشت، تاکید کرد: چه جامعه مهارت و چه جامعه کارگری و کارفرمایی، حضور در انتخابات را یک تکلیف قانونی می‌دانند.

انصاری خاطرنشان کرد: اقدامات مختلفی که در حوزه دستگاه‌های مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان زنجان صورت گرفته که تمام این اقدامات در خصوص فرهنگسازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: عدم مشارکت در انتخابات، آب ریختن در آسیاب دشمن است.

وی ابراز کرد: امیدواریم تمام افراد واجد شرایط در روز انتخابات در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

انصاری با بیان اینکه شرایطی که مجریان برای برگزاری انتخابات و حضور حداکثری مردم فراهم می‌کنند نیز بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: نگرانی‌هایی بابت شیوع ویروس کرونا وجود دارد اما مسئولان مربوطه تا حدی شرایط خوب و مناسب برای برگزاری انتخابات فراهم می‌کنند که مردم نیز ترغیب شده و نگرانی از این بابت نداشته باشند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از سوی دیگر، نامزدها نیز در مناظرات انتخاباتی باید تمام جوانب مصلحت نظام را در نظر گرفته و با مطالبی که می‌گویند، مردم را ناامید و مایوس نکنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر