logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۱۶۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌اله سیدابراهیم رئیسی در استان زنجان:

خداوند و مردم، مولفه‌های قدرت در حکومت اسلامی است

خداوند-و-مردم،-مولفه‌های-قدرت-در-حکومت-اسلامی-است
رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌اله سیدابراهیم رئیسی در استان زنجان گفت: طبق آیه‌ای از قرآن کریم، خداوند و مردم، مولفه‌های قدرت برای پیامبر در حکومت اسلامی بیان شده است.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی شامگاه چهارنشبه در اجتماع مردمی حمایت از آیت‌اله سیدابراهیم رئیسی در پیاده‌راه سبزه‌میدان زنجان با بیان اینکه قرآن کریم، خداوند و مردم را مولفه‌های قدرت برای پیامبر بیان می‌کند، اظهار داشت: سال‌ها است که مسیر دولت‌های ما اینطور بوده که مولفه قدرت را در ذهن خود از خدا به کدخدا تغییر داده و به اسم انقلاب اسلامی به ما غالب کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: خیلی از دولتمردان ما باور ندارند که مولفه‌های قدرت را از آنچه که قرآن کریم گفته باید بگیریم البته این امر در همه دولت‌ها بوده و فقط مربوط به دولت مستقر نیست.

افشارچی افزود: انتظار مردم این است که اتکای حکمرانان به خدا باشد نه کدخدا.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌اله سیدابراهیم رئیسی در استان زنجان با اشاره به مثال‌هایی در اتکا به خداوند و نتیجه‌گیری از آن گفت: بخش‌های مختلفی در حکومت اسلامی داریم که در بعضی جاها به خدا و بعضی دیگر به کدخدا اتکا شده است.

وی اظهار داشت: زنجان، شهر شهید دکتر مجید شهریاری، نابغه‌ای است که رتبه 2 کنکور را آورد اما آنچه که علاوه بر ابن نبوغ از شهید شهریاری می‌شناسیم، معنویت در قنوت‌هایش بود.

افشارچی خاطرنشان کرد: خیلی‌ها نابغه بودند اما الان تبدیل به پیچ و مهره‌های سیستم حاکم بر دنیا شده‌اند اما پُشت شهید شهریاری به خداوند گرم بود که در امتداد نبوغش به غنی‌سازی اورانیوم 20 درصد رسید.

وی با بیان اینکه 15 سال پیش از بمب‌افکن‌های آمریکایی می‌ترسیدیم، تصریح کرد: اما اتکای جوانان ایرانی به خداوند سبب شد که جمهوری اسلامی در دکترین دفاعی دنیا پهپاد را وارد کرد و برتری هوایی را از برترین قدرت جهان گرفته‌ایم.

افشارچی ابراز کرد: امیدواریم این اتفاق یعنی اتکا به خداوند در دولت بعدی بیفتد و هیچ اعتمادی به کدخدا نداشته باشد حتی اگر مذاکره هم شود اصل قدرت، خدا و مردم هستند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌اله سیدابراهیم رئیسی در استان زنجان با بیان اینکه مردم در حکومت اسلامی، مولفه بسیار مهمی است، گفت: نباید مردم را از پشت شیشه ماشین دید و مردم را در شمال تهران خلاصه کرد.

وی با بیان اینکه اگر با مردم نباشیم، اهمیت عدالت را متوجه نخواهیم شد، تاکید کرد: تا زمانی که حاکم در بین مردم نباشد، عدالت نیز حکم فرما نمی‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر