logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۱۶۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 7 دقیقه ]
نیکزاد:

همتی باید پاسخگوی عدم بازگشت 90 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی باشد/ هدف آیت‌اله رئیسی از ورود به قوه مجریه، خشکاندن ریشه علت‌های فساد است

همتی-باید-پاسخگوی-عدم-بازگشت-90-هزار-میلیارد-تومان-تسهیلات-بانکی-باشد-هدف-آیت‌اله-رئیسی-از-ورود-به-قوه-مجریه،-خشکاندن-ریشه-علت‌های-فساد-است
رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌اله سیدابراهم رئیسی با بیان اینکه 11 نفر بالغ بر 90 هزار میلیارد تومان تسهیلات را گرفته و پس نمی‌دهند، گفت: رئیس کل بانک مرکزی باید پاسخ دهد اما چرا پاسخ نمی‌دهد؟

به گزارش موج رسا; علی نیکزاد، شامگاه چهارشنبه (19 خرداد) در اجتماع مردمی حامیان آیت‌اله رئیسی که در پیاده‌راه زنجان برگزار شد، اظهار داشت: ما مدیون مردم استان زنجان هستیم چرا که زنجان در دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری در سال 1396 تنها استان شمال‌غرب کشور بود که بیش از 50 درصد آرای مردم به آیت‌اله رئیسی بود.

وی با بیان اینکه زنجانی‌ها با این اقدام خود، ما را سربلند کردند، افزود: زنجان، مهد تمدن کهن، کانون عشق و علاقه به اسلام و توحید و پایتخت شور و شعور حسینی بوده و هیئات مذهبی زنجان، کانون عشق و دلدادگی به اهل بیت(ع) هستند.

نیکزاد با بیان اینکه زنجانی‌ها حق زیادی به گردن کشور دارند، خاطرنشان کرد: زنجان 1.5 درصد جمعیت کشور را دارد اما بیش از جمعیت خود، حق بر گردن کشور دارد و زنجانی‌ها تا آخرین لحظات پیروزی انقلاب اسلامی حتی در شب 22 بهمن نیز شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب کردند و علمای بزرگی چون مرحوم آیت‌اله سیدعزالدین حسینی زنجانی، پشتیبان نهضت امام(ره) شدند.

نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زنجان، جایگاه شیرمردان و شیرزنان انقلابی است، گفت: اولین راهپیمایی زنان انقلابی در شهریور 57 در  زنجان برگزار شده و علی‌رغم اینکه دریا ندارد اما به دیار غواصان دریادل معروف است و این افتخار بس که زنجان قهرمان، عنوان دیار غواصان دریادل را از رهبر معظم انقلاب اسلامی هدیه گرفته است.

وی با بیان اینکه زنجان در علم و فناوری مانند ستاره‌ای درخشان می‌درخشد، خاطرنشان کرد: شهید دکتر مجید شهریاری، سند افتخار، غیرت، ایستادگی، رشد، تقوا و تدین است.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌اله سیدابراهیم رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انقلابی که توسط معمار کبیر آن حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت، انقلاب بی‌بدیل و بی‌نظیر است و انقلاب اسلامی وقتی شکل گرفت در اردوگاه شرق و غرب قرار نگرفت و دین را در درون اجتماع و زندگی اجتماعی آورد.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) در ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی و زمانی که هنوز انقلاب به طور کامل شکل نگرفته و ریشه‌های آن محکم نشده بود، تحفه بزرگی به ما داد، اظهار داشت: امام(ره) حکومت جمهوری اسلامی را به رفراندوم گذاشت که 98.2 درصد مردم به جمهوری اسلامی رای دادند.

نیکزاد با بیان اینکه امام راحل، صادق بود و این را در جریان بنی‌صدر نیز ثابت کرد که به رای و نظر مردم، صادق است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی یعنی جمهوریت و مردم‌سالاری دینی؛ پس بنابراین جمهوریت این حق را داده که مردم، حکومت را با رای خود مشخص کنند.

وی با بیان اینکه در طول 42 سال گذشته نیز همواره انتخابات برگزار و مردم به صحنه آمده‌اند و دولت و مجلس را انتخاب کرده‌اند اما در طول این سال‌ها در حق انقلاب، جفا شده است، تصریح کرد: قرار بود رای‌گیرندگان و منتخبان، خادم آرمان‌های انقلاب باشند اما در دوره‌های مختلف به‌خصوص در 8 سال اخیر در خدمت مردم نبوده‌اند که دلیل این امر، آسیب‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در کشور است.

نیکزاد با بیان اینکه 11 نفر بالغ بر 90 هزار میلیارد تومان تسهیلات را گرفته و پس نمی‌دهند، گفت: رئیس کل بانک مرکزی باید پاسخ دهد اما چرا پاسخ نمی‌دهد؟ و چرا پس از 42 سال 70 درصد ثروت کشور در دست 6 هزار نفرا ست؟ آیا مردم رای داده‌اند که دولت راستگویان تشکیل شود یا دولت دزدها؟

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌اله سیدابراهیم رئیسی گفت: برادر رئیس‌جمهوری، برادر معاون اول، داماد وزیر و... در زندان هستند و برای واردات موز به افراد خودشان، ارز اختصاص داده‌اند و متاسفانه این وضعیت کشور است که سیب تولیدی ارومیه در دست باغداران مانده بود و دولت در شب عید، توانایی تنظیم بازار با سیب تولید داخل را نداشت.

وی با بیان اینکه دولت، توانایی تنظیم بازار مرغ را هم ندارد و برای آن قرارگاه تشکیل می‌دهد، اظهار داشت: دلیل این امر، سوءمدیریت و تعارض منافع است.

نیکزاد با اشاره به مشکلات جوانان از جمله اشتغال، مسکن و ازدواج خاطرنشان کرد: وسعت کشور 168 میلیون هکتار است که 6 میلیون هکتار آن شامل شهرها و روستاها است پس چرا نمی‌توانیم در این کشور برای مردم و به‌ویژه جوانان که اشتغال، مسکن و ازدواج، حقوق مسلم آن‌ها است مسکن بسازیم؟

وی با بیان اینکه رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به اینکه چرا تسهیلات برای ساخت مسکن نمی‌دهید، می‌گوید نمی‌توانیم تسهیلات 20 ساله پرداخت کنیم، ابراز کرد: پس چگونه است که در کشورهای دیگر وام‌های 30 ساله به مردم برای ساخت مسکن داده می‌شود؟

نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کارها سبب طمع دشمن به کشور ما شد و گفتند که می‌توانیم این رژیم را سرنگون کنیم، گفت: در مقطعی که می‌گفتند قوای سه‌گانه ایران، ناکارآمد است، آیت‌اله سیدابراهیم رئیسی وارد قوه قضائیه شد که بنا بر آمار، ارقام و نظرات مردم سبب تحول در قوه قضائیه شد.

وی با بیان اینکه با ورود ایشان، کارآمدی به قوه قضائیه برگشت و به سمت حکومت حضرت علی(ع) حرکت کرده است، اظهار داشت: خط قرمز در قوه قضائیه وجود ندارد و برای گردن‌کلفت‌هایی که تخلفات سازمان‌یافته انجام می‌دادند، تشکیل پرونده شده است.

نیکزاد با بیان اینکه خون شهید حاج قاسم سلیمانی به ناحق ریخته شد که ترامپ به آن افتخار می‌کرد، خاطرنشان کرد: دولت برای حمله به پایگاه نظامی آمریکا در عین‌الاسد می‌ترسید اما فرزندان غیور این مملکت، پایگاه نظامی عین‌الاسد را مورد حمله خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه نمره دوره دهم مجلس شورای اسلامی منفی بود، تصریح کرد: با حضور مردم در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی و انتخاب نمایندگان انقلابی، کارآمدی به قوه مقننه نیز بازگشت.

نیکزاد افزود: باید به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل دولت جوان انقلابی عمل کنیم تا یک قوه مجریه انقلابی، پاک، سالم، اعتقادی و فکری باشد و رایزنی در سطح بین‌المللی نیز باید با حکمت و خردورزی باشد.

وی ادامه داد: اگر دولتی که دارای ویژگی‌های انقلابی است بر سر کار آید، هر 3 قوه انقلابی خواهد بود و به دنبال این هستیم که در مملکت، امضای طلایی نباشد و اعتقاد به مردم باشد و مردم همه‌کاره باشند لذا دولت انقلابی باید در کنار مجلس انقلابی شکل بگیرد و مشکلات را احصا و حل کند.

نیکزاد با اشاره به اقدامات رئیس قوه قضائیه در حل مشکلات استان زنجان از جمله شرکت ایران ترانسفو و پسماند روی گفت: سوالی که از آیت‌اله رئیسی پرسیده می‌شود این است که چرا از قوه قضائیه که در آن مطالبه‌گر هستی به قوه مجریه می‌آیی که در آن باید پاسخگو باشی؟

وی افزود: پاسخ آیت‌اله رئیسی به این سوالات این است که هر چه در قوه قضائیه بمانم فقط باید علت‌ها را رها کرده و معلول‌ها را بگیرم اما برای خدمت به مردم باید علت‌ها را یافته و ریشه آن‌ها را بخشکانم.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌اله سیدابراهیم رئیسی با بیان اینکه گفته می‌شود آیت‌اله رئیسی به دنبال جنگ و دیوارکشی در خیابان‌ها است، گفت: ما به دنبال جنگ و دیوارکشی در بین مردم نیستیم و مشکلات ما فرهنگی، طلاق، آسیب‌های اجتماعی، حاشیه‌نشینی، اقتصادی و فقر است و دولت مستقر حتی با برجام هم نتوانست عزت را به پاسپورت ایرانی برگرداند و تحریم‌ها را بردارد و پول‌های بلوکه‌شده را آزاد کند.

وی با بیان اینکه 2 مورد بسیار مهم در برهه کنونی وجود دارد، اظهار داشت: اول، مشارکت در انتخابات است که سبب اقتدار و تولید قدرت می‌شود تا خون شهید قاسم سلیمانی و همراهانش پایمال نشود.

نیکزاد خاطرنشان کرد: دوم اینکه فردی را انتخاب کنیم که دغدغه‌اش مردم، خدمت، تلاش، مجاهدت، مراقبت، دوری از فامیل‌بازی، دوری از یقه سفید کردن و گردن‌کلفت کردن خانواده‌های خاصو اعتقاد به اسلام، قرآن، شهدا و گفتمان امامین انقلاب باشد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر