logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۱۶۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هیات بوکس استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

بوکسور زنجانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

بوکسور-زنجانی-به-اردوی-تیم-ملی-دعوت-شد
دبیر هیات بوکس استان زنجان گفت: 17 ورزشکار برای حضور در اردوی تیم ملی بوکس دعوت شده‌اند که طوفان شریفی از زنجان نیز در بین دعوت‌شدگان قرار دارد.

ابراهیم عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 17 بوکسور در قالب 2 گروه به تیم ملی دعوت شده‌اند که تمرینات تیم ملی از روز شنبه (22 خرداد) در سالن حاج احمد ناطق نوری آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه بوکسورها در 2 گروه به تیم ملی دعوت شده‌اند، خاطرنشان کرد: طوفان شریفی در وزن 91 کیلوگرم از زنجان در گروه A (ترکیب فیکس) قرار دارد.

عباسی با بیان اینکه تیم ملی بوکس برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شود، افزود: بازی‌های آسیایی 2022 قرار بود در چین برگزار شود که احتمال دارد به دلیل شیوع ویروس کرونا با یک سال تاخیر در 20233 برگزار شود.

دبیر هیات بوکس استان زنجان با اشاره به مقام‌های کسب شده توسط طوفان شریفی گفت: شریفی دارنده 2 مدال طلای مسابقات کشوری و یک مدال نقره مسابقات بین‌المللی تورنمنت ترکیه بوده و به اکثر مسابقات کشوری و آسیایی اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه شریفی در سن پایین و مطلوبی قرار دارد، اظهار داشت: احسان روزبهانی، دیگر بوکسور وزن 91 کیلوگرم استان زنجان از سرمربی تیم ملی مرخصی گرفته و اکنون بیشتر بر روی طوفان شریفی، مانور داده می‌شود که استعداد بسیاری در این زمینه دارد.

دبیر هیات بوکس استان زنجان در پاسخ به تاثیرات شیوع ویروس کرونا بر این رشته ورزشی گفت: پس از شیوع ویروس کرونا مربیانی که درآمد اصلی آن‌ها از باشگاه و مربیگری بود، آسیب زیادی دیدند.

وی با بیان اینکه بیش از یک سال است که هیچ مسابقه‌ای برگزار نشده است، خاطرنشان کرد: اگر مسابقات بوکس کشوری و یا آسیایی برگزار می‌شد، مجبور بودیم مسابقات انتخابی را در استان هم برگزار کنیم تا ورزشکاران برای حضور در مسابقات کشوری و آسیایی، آمادگی داشته باشند اما بیش از یک سال است که هیچ مسابقه‌ای برگزار نشده است.

عباسی با بیان اینکه مسابقات کشوری بوکس نوجوانان قرار است اوایل مرداد برگزار شود، اظهار داشت: برنامه‌ای هم برای برگزاری مسابقات استانی در 4 تیرماه داده‌ایم که اگر شرایط بیماری کرونا اجازه دهد برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: شیوع ویروس کرونا سبب لغو المپیاد استعدادهای برتر شد و بعضی از ورزشکاران این المپیاد که در رده سنی نونهالان قرار داشتند به دلیل تاخیر بیش از یک ساله به رده نوجوانان آمدند و بسیاری از برنامه‌ریزی‌ها به هم خورد.

دبیر هیات بوکس استان زنجان گفت: شرایط کرونایی به تمام باشگاه‌ها آسیب وارد کرده اما جهت حفظ سلامتی جامعه مجبوریم با این شرایط بسازیم.

وی تصریح کرد: طی این مدت فقط قهرمانان و ملی‌پوشان به صورت انفرادی و اختصاصی تمرین می‌کردند و سایر ورزشکاران اجازه تمرین نداشتند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر