logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۱۵۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
گزارش دانا از حاشیه دومین مناظره انتخاباتی؛

کاندیداهای دولت مناظره دوم را هم با حاشیه شروع کردند/ رئیسی: بنای استفاده از فرصت ۵ دقیقه ای را ندارم

کاندیداهای-دولت-مناظره-دوم-را-هم-با-حاشیه-شروع-کردند-رئیسی:-بنای-استفاده-از-فرصت-۵-دقیقه-ای-را-ندارم
دومین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در حالی برگزار شد که این مناظره نیز با حواشی دولتی ها شروع شد.

به گزارش موج رسا; به نقل از راه دانا ، در جریان برگزاری دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری، نامزدها در حالی وارد ساختمان رسانه ملی شدند که نامزدهای دولتی شروع حاشیه ای داشتند.

شروع پر حاشیه کاندیدای دولتی در مناظره دوم

محسن مهرعلیزده در پاسخ به این سوال که آیا در این مناظره هم توهین و بی حرمتی وجود خواهد داشت یا نه گفت: شنیدم که قرار است به آقای رئیسی دوپینگ 5 دقیقه ای بدهند امیدوارم درست نباشد.

به رقیب من جایزه دادند

عبدالناصر همتی در بدو ورود به رسانه ملی گفت: من بداخلاقی را شروع نکردم رقبای من 29 بار اسم من را بردند اما به رقیب من جایزه دادند. ما از خدایمان است که مناظره ها خوب باشد.

رئیسی: بنای پاسخ گویی به تهمت ها را ندارم و پاسخگویی را به مردم واگذار می کنم

سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به رسانه ملی گفت: به من تهمت های ناروایی در مناظره اول زده شد اما بنا ندارم از فرصت 5 دقیقه ای که به من داده شد استفاده کنم. پاسخگویی را به مردم واگذار می کنم. آذری ها با تماس هایشان بنده را مورد لطف و عنایت قرار دادند.

انتقاد جلیلی از عدم طرح سوال درباره مسائل زنان و روستاییان

سعید جلیلی در بدو ورد به رسانه ملی به سوالات طرح شده در مناظره اول انتقاد کرد و گفت: در مناظره اول سوالی پیرامون مسئله روستاییان، زنان و جوانان پرسیده نشد. امیدوارم در این مناظره فرصتی برای پرداختن به این مسائل وجود داشته باشد.

حاشیه جالب از انتخاب شماره قرعه کشی توسط مهرعلیزاده

محمد حسین رنجبران که قبل از سروع مناظره روند قرعه کشی برای شماره صندلی و ترتیب ورود در مناظره سوم را انجام می داد از کاندیداها خواست بین اعداد 1 تا 7 یکی را انتخاب کنند که محسن مهرعلیزاده گفت 8!

رنجبران در پاسخ گفت 8 نداریم وی البته در قرعه کشی مناظره اول هم عددی را انتخاب کرد که در بازه تعیین شده نبود.

تکرار دوباره یک ادعا درباره مدرک تحصیلی یکی از کاندیداها

محسن مهرعلیزاده در مناظره دوم نیز ادعای تکذیب شده درباره مدرک تحصیلی رئیسی را مطرح کرد.

درحالی که بعد از مناظره اول تصویر و جزئیات مدرک تحصیلی رئیسی در رسانه هامنتشر و ادعای این کاندیدا درباره مدرک تحصیلی رئیسی تکذیب شد اما وی دوباره این ادعای تکذیب شده را تکرار کرد.

کنایه زاکانی به نمایندگان دولت در مناظره

علیرضا زاکانی در حالی که عملکرد دولت را عاملی برای عدم توانایی زوجین به فرزند دار شدن عنوان کرد گفت: نمی خواهم اسم ببرم ولی نماینده آقای روحانی اینجا هستند که حاضر نیستند درباره عدد و رقم با نامزدهای دیگر مناظره کنند. عملکرد دولت بلایی بر سر مردم آورد که امیدی برای فرزند آوری باقی نمانده است.

رئیسی: زمان تصویب ارز 4200 من رئیس قوه نبودم

رئیسی در واکنش به رانت ارز 4200 تومانی گفت: رئیس بانک مرکزی باید درباره این اقدام پاسخگو باشد، من هم باید نسبت به  عملکردم در تمام مسئولیت هایی که داشتم پاسخگو باشم. زمانی که ارز 4200 تصویب شد من رئیس قوه نبودم اگر تصویب شد چرا نظارت نشد.

سابقه آب بازی در پارک های تهران به 10 سال پیش برمی گردد

محسن مهرعلیزاده موضوع آب و بازی در پارک آب و آتش را که به مرداد سال 90 برمیگردد در جریان دومین مناظره انتخاباتی مطرح کرد و آن را دلیل فرار مغزها از کشور دانست.

تکمیل می شود...

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر