logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۱۵۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد

پرداخت 124 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای تکمیل 2752 واحد مسکونی روستایی در زنجان

پرداخت-124-میلیارد-ریال-تسهیلات-بلاعوض-برای-تکمیل-2752-واحد-مسکونی-روستایی-در-زنجان
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از پرداخت 124 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای تکمیل 2752 واحد مسکونی روستایی در زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; رضا خواجه ای با بیان اینکه این نهاد در راستای حمایت از اقشار کم درآمد با پرداخت تسهیلات بلاعوض (از محل حساب 100 امام (ره)) توانسته در راستای محرومیت زدایی و توسعه و آبادانی روستاها نقش مهمی داشته باشد، اظهار کرد: در طول 4 سال گذشته این نهاد در جهت تکمیل 2752 واحد مسکونی روستایی نیمه تمام، تسهیلات بلاعوض به میزان 124 میلیارد ریال پرداخت نموده است.

 
رضا خواجه ای به اعطای تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن  روستایی  اشاره کرد و گفت:تاکنون 51 هزار فقره تسهیلات برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در سطح استان پرداخت شده است.
 
وی با بیان اینکه، توسعه روستاها و مقاوم سازی مسکن روستایی همواره یکی از مهمترین دغدغه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده ، ادامه داد: در این راستا طرح های متنوعی در قالب برنامه های توسعه اجرا شده که بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی یکی از مهمترین این طرح ها به شمار می آید.
 
مدیرکل بنیاد مسکن استان تصریح کرد : در سطح استان زنجان، 92 هزار و 678 واحد مسکونی روستایی شناسایی و تا به امروز 51 هزار واحد مسکونی روستایی برابر با 54 درصد، توسط بنیاد مسکن استان مقاوم سازی شده است
.
خواجه ای یادآور شد: میانگین مقاوم سازی واحدهای مسکونی  در سطح کشور %41 و در استان زنجان 54  % است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر