logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۱۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر خانه مطبوعات استان زنجان:

انتخابات خانه مطبوعات استان زنجان 24 خرداد برگزار می شود/ عضویت 60 نفر در خانه مطبوعات

انتخابات-خانه-مطبوعات-استان-زنجان-24-خرداد-برگزار-می-شود-عضویت-60-نفر-در-خانه-مطبوعات

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت:به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد کاندیداها، انتخابات خانه مطبوعات استان زنجان 24 خرداد برگزار می شود.

یوسف ناصری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به دلیل به خد نصاب نرسیدن کاندیداهای انتخابات خانه مطبوعات، این انتخابات در زنجان به 24 خرداد ماه انتقال یافت.

وی با اشاره به اینکه شش نفر برای کاندیداتوری این دوره شرکت کرده اند، تصریح کرد: این تعداد کم بوده و باید برای ایجاد زمینه رقابت تعداد بیشتری شرکت کنند.

این مسئول با بیان اینکه در بخش هئیت مدیره خانه مطبوعات نیز تعداد افراد به حد نصاب لازم نرسیده است، تصریح کرد: اطلاع رسانی لازم برای شرکت خبرنگاران و اصحاب رسانه استان انجام شده است.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان ادامه داد: در بخش بازرسی خانه مطبوعات زنجان نیز ثبت نامی صورت نگرفته است.

ناصری بیان داشت: امیدواریم در فرصت باقی مانده استقبال رسانه های استان از برگزاری انتخابات افزایش یافته و این انتخابات در روز 24 خرداد ماه سال جاری برگزار شود.

وی با بیان اینکه در خانه مطبوعات جدید حدود 60 نفر ثبت نام کرده اند، گفت: تلاش می شود انتخابات در موعد مقرر برگزار شود.

گفتنی است، در پی پیشنهاد شورای مرکزی خانه مطبوعات کشور مبنی بر برگزاری همزمان انتخابات خانه‌های مطبوعات استان‌ها این انتخابات به صورت الکترونیکی قرار بود برگزار شود.

صرفاً کسانی می‌توانند در انتخابات رأی بدهند که عضویت آنان تا ٤٨ ساعت مانده به انتخابات، تأیید شده باشد.

از همین رو کسانی که تمایل به عضویت دارند و تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند با مراجعه به سایت khanehmatbooat.ir  نسبت به بارگذاری مشخصات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر