logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۱۵۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دادستان زنجان:

همتی در برخورد با تخلفات رمز ارزها وجود ندارد/ اختصاص قاضی ویژه برای برخورد با دارندگان ماینرها

همتی-در-برخورد-با-تخلفات-رمز-ارزها-وجود-ندارد-اختصاص-قاضی-ویژه-برای-برخورد-با-دارندگان-ماینرها
دادستان زنجان با اشاره به تخلفات مربوط به رمز ارزها گفت: معتقدم هیچ همتی در برخورد با رمز ارزها وجود ندارد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محسن کرمی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهار داشت: با توجه به الکترونیکی بودن رای‌گیری‌ها در انتخابات، نباید با قطعی برق مواجه شویم اما در صورت قطعی باید پیش‌بینی‌های لازم برای برق اضطراری اندیشیده شود.

وی ادامه داد: اگر به تحلیل‌های سال 2015 توجه کنیم متوجه می‌شویم کاهش تولید و عدم تناسب با میزان مصرف ریشه در چه دارد و چه بی‌تدبیری اتفاق افتاده است، قابل بررسی است.

این مسئول یادآور شد: چرا باید با گرم شدن یک و هشت دهم درجه هوا و کاهش 4 و 5 درصدی تولید برق آبی کشور شورای اداری و شورای تامین برگزار کنیم.

دادستان زنجان با بیان اینکه یکسری تدابیری باید مورد توجه قرار گیرد تا ادارات در ساعت پیک میزان مصرف خود را کاهش دهند، افزود: برق برخی ادارات در ساعات غیرپیک نیز قطع می‌شود که این موضوع تبعاتی را به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام کرمی خاطرنشان کرد: اگر چه تنبیهات باید صحیح اجرایی شود اما قطعی‌های مکرر موجب نارضایتی مردم می‌شود چرا که در حال حاضر بسیاری از فعالیت‌های ادارات الکترونیکی، دیجیتال و به صورت سامانه‌های یارائه‌ای است و گاهی داده‌ها به دلیل عدم ثبت با قطعی برق از بین می‌رود.

وی با اشاره به اینکه قطعی‌ها مکرر خسارت در پی دارد و موجب نارضایتی و توقف خدمات به مردم می‌شود، افزود: قطع برق در ساعت غیرپیک توجیه منطقی ندارد.

این مسئول با بیان اینکه در خصوص ماینرها به شدت گلایه مندم و معتقدم هیچ همتی در برخورد با رمز ارزها وجود ندارد، افزود: بر اساس گزارش ارائه شده در جلسه 3 هزار و 101 ماینر با 57 مزرعه کشف شده است در حالی که در حال حاضر 9 پرونده با  203 ماینر در قوه قضائیه در حال بررسی است.

دادستان زنجان گفت: امکان ارائه دستور کلی به بحث ماینرها وجود ندارد اما در صورت ارائه گزارش دستور قضایی در این زمینه صادر می شود.

حجت‌الاسلام کرمی با بیان اینکه قاضی ویژه برای ماینرها در نظر گرفته شده است، ادامه داد: با افراد و مجموعه‌هایی که نسبت به تولید ماینر اقدام می‌کنند، برخوردهای قانونی و اشد مجازات در نظر گرفته می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر