logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۱۵۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان:

اعمال قانون روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ خودرو متخلف در زنجان/ حادثه رانندگی در محور زنجان_ تبريز یک کشته برجای گذاشت

اعمال-قانون-روزانه-۳۰۰-تا-۴۰۰-خودرو-متخلف-در-زنجان-حادثه-رانندگی-در-محور-زنجان--تبريز-یک-کشته-برجای-گذاشت-
جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اعمال ممنوعیت تردد در محورهای استان زنجان گفت: روزانه به طور متوسط ۳۰۰ تا ۴۰۰ خودرو متخلف اعمال قانون می‌شوند.

مهدی  میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا از وقوع یک حادثه رانندگی در محور زنجان_ تبريز  خبرداد و اظهار کرد: این حادثه در کیلومتر ۵۳ زنجان_ تبريز رخ داد که یک دستگاه پژو ۴۰۵ در اثر برخورد با گاردریل واژگون شده بود.

وی تصریح کرد: در  این حادثه یکی از سرنشینان در دم جان خود را از دست داد و دو نفر از سرنشینان حادثه زخمی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

جانشین پلیس راه  استان زنجان در ادامه با بیان اینکه محدودیت تردد از روز چهارشنبه در محورهای مواصلاتی استان زنجان اعمال می‌شود ابراز کرد: تیم‌های گشتی در محورهای استان زنجان مستقر هستند و محدویت‌ها را اعمال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های تردد براساس تصمیم ستاد ملی کرونا از یک استان به استان دیگر کاملا ممنوع است افزود: این محدودیت‌ تا پایان تعطیلات به جد اعمال خواهد شد.

میناخانی با اشاره به اینکه در این محدودیت‌ها تردد در بین‌ شهرستان‌ها مشکلی ندارد عنوان کرد: با اعمال محدودیت‌ها شاهد کاهش تردد در محورهای استان زنجان هستیم.

وی با بیان اینکه رانندگانی هم نسبت به طرح محدودیت تردد بی‌توجه هستند بیان کرد: براساس قوانین راهنمایی و رانندگی با این رانندگان برخورد می‌شود.

جانشین پلیس راه  استان زنجان بیان اینکه اعمال جریمه در شهرهای قرمز یک میلیون تومان بوده و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است ادامه داد: روزانه حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ خودور که به محدودیت تردد بی‌توجه هستند اعمال قانون می‌شوند.

وی با بیان اینکه حجم تردد در محورهای استان زنجان بسیار پایین بوده و در حال حاضر تردد در جاده‌تای استان عادی و روان است خاطر نشان کرد: تردد در محورهای اصلی استان مانند از زنجان به تبریز و زنجان به قزوین کاهش یافته است./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر