logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۱۵۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله در گفت‌وگو با موج رسا:

حضور در پای صندوق‌های رای، جهاد اکبر است

حضور-در-پای-صندوق‌های-رای،-جهاد-اکبر-است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور در پای صندوق‌های رای، یک جهاد اکبر، کبیر و بسیار بزرگی است و مردم برای حل مشکلات‌شان باید در صحنه انتخابات، حاضر شوند.

حجت‌الاسلام علی شیرازی شامگاه جمعه (14 خرداد) در حاشیه مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: همانطور که انتخاب اصلح، یک تکلیف شرعی است، حضور حداکثری و پُررنگ در انتخابات نیز یک تکلیف شرعی است.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری از انتخاب اصلح هم مهمتر است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه، قدرت و عظمت ملت ایران را ثابت کرده و تمام توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

حجت‌الاسلام شیرازی با بیان اینکه دشمن، سال‌ها برای بهره‌برداری در دوران انتخابات، برنامه‌ریزی می‌کند، افزود: دشمن، تصور می‌کند که به اهداف خود رسیده و مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی مردم به پای صندوق‌های رای می‌آیند و حضور خود را ثابت می‌کنند به معنی شکست قطعی دشمن در انتخابات است.

وی در خصوص تاثیر مشکلات اقتصادی از جمله گرانی و مشکلات معیشتی در میزان مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: مشکلات و سختی‌ها از اول انقلاب تا امروز همیشه بوده و مربوط به امروز نیست.

حجت‌الاسلام شیرازی خاطرنشان کرد: مشکلات، شدت و ضعف دارد و حتی در دوران جنگ تحمیلی نیز بسیاری از سختی‌ها و مشکلات را داشتیم اما مردم، تحمل کرده و به پای صندوق‌های رای هم آمدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور در پای صندوق‌های رای، یک جهاد اکبر، کبیر و بسیار بزرگی است و مردم برای حل مشکلات‌شان باید در صحنه انتخابات، حاضر شوند.

وی تاکید کرد: مردم اگر بخواهند مشکلات‌شان را حل کنند باید به صحنه انتخابات آمده و یک مدیریت قوی را برای جامعه بگمارند که مشلات را حل کند.

حجت‌الاسلام شیرازی تصریح کرد: اگر مردم با صندوق‌های رای، قهر کنند و دوباره یک مدیر ضعیفی بر جامعه حاکم شود نه تنها مشکلی حل نمی‌شود بلکه به مشکلات افزوده می‌شود.

وی اظهار داشت: بنابراین حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند مشکلات را کم کرده و حل مشکلات را تسریع کند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر