logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۱۵۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

کاندیداهای انتخابات برنامه مشخص برای حل مشکلات کشور ارائه کنند

کاندیداهای-انتخابات-برنامه-مشخص-برای-حل-مشکلات-کشور-ارائه-کنند
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: کاندیداها نباید با وعده به دنبال اخذ رای باشند بلکه با ارائه برنامه مشخص برای حل مشکلات کشور مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان، با تسلیت ایام ارتحال امام خمینی(ره)، اظهارداشت: امام خمینی (ره) با تاکید بر نیرومی مردمی و با قدرت معنوی خود انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و در نهایت با قلبی آرام و مطمئن چشم از جهان فرو بست.

وی با بیان اینکه بعد از ۳۲ سال هنوز محبت و عشق مردم ایران نسبت به امام راحل کمتر نشده و هر روز بیشتر می‌شود،افزود: انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار نظام اسلامی انتخابی عاقلانه بود چرا که ایشان شایسته‌ترین فرد برای ادامه راه مکتب عرفانی و سیاسی امام خمینی (ره ) محسوب می‌شوند.
امام جمعه زنجان ادامه داد: مقام معظم رهبری با صلابت و قدرت تمام راه، منطق و آرمان امام خمینی (ره) را ادامه داده و موفقیت‌های نظام اسلامی مرهون سکانداری ایشان است.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ۱۵ خرداد را استارت اولیه پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: با زندانی شدن امام خمینی (ره) مردم عقب رفتند اما بعد از ۱۵ سال و با وجود تقدیم۷۰ هزار شهید، پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه داد که این امر نشان می‌دهد اگر مردم در صحنه باشند، موفقیت حتمی است.
آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: در طول ۴۲ سال گذشته مردم با تحمل سختی‌ها، دشواری‌ها و بی‌مهری‌ها همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و امروز هم پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.
وی با اشاره به ۱۶ خرداد به عنوان سالروز شهادت امام صادق (ع)، گفت: دوران این امام حساسترین دوران بود چرا که بنی عباس با تزویر حکومت می‌کرد اما امام صادق(ع) هیچگاه روی خوش به حکومت نشان نداد.
خطیب جمعه زنجان با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری به مناسبت ۱۴ خرداد، ادامه داد: از دیدگاه مقام معظم رهبری کسی که می‌گوید من رای نمی‌دهم در واقع نوعی اعلام حضور در راستای خواسته دشمن است.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بیان داشت: باید همگان از حق تعیین سرنوشت خود استفاده کنند که هر چه این حضور  بیشتر باشد اعتبار کشور بالا می رود.
آیت‌الله خاتمی افزود: گلایه‌ها سرجای خود اما همگان در کشتی انقلاب قرار داریم و باید در تعیین سرنوشت خود سهیم باشیم و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند:" رای دادن و حضور در انتخابات برای رهبری نیست و برای نظام جمهوری اسلامی و کشور است".
وی با اشاره به اینکه صاحب کشور ملت هستند و برای تعیین سرنوشت خود باید در انتخابات شرکت کنند، افزود: نباید از اهمیت شوراهای اسلامی نیز غافل شد.
خطیب جمعه زنجان یادآورشد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند کاندیداها نباید با وعده به دنبال اخذ رای باشند بلکه با ارائه برنامه مشخص برای حل مشکلات کشور مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: انتخاب افراد مسئولیت پذیر، و توانمند و دارای برنامه می‌تواند مشکلات کشور را حل کند.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر