logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۱۵۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

امام خمینی(ره) تربیت شده مکتب جعفری بود که اسلام را احیا کرد

امام-خمینی(ره)-تربیت-شده-مکتب-جعفری-بود-که-اسلام-را-احیا-کرد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امام خمینی(ره) تربیت شده مکتب جعفری بود که اسلام را احیا کرد و امیدواریم این مسیر تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه یافته و امنیت و اقتدار کشور هر روز افزونتر شود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان، با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، قیام ۱۵ خراد و شهادت امام جعفر صادق(ع)، اظهارداشت: شخصیت امام خمینی(ره) والا بوده و انسان شناسان معتقدند تاریخ با گذشت زمان شخصیت این امام بزرگوار را بیشتر خواهد شناخت.

وی با بیان اینکه نسل امروز و آینده نباید از موضوع امام عبور کرد و باید به دنبال این موضوع بود که چرا امام خمینی(ره)، ۱۵ خرداد را برای همیشه عزای عمومی و تعطیل اعلام کرده‌اند، افزود: باید با مطالعه کتب و وصیت نامه حضرت امام، شخصیت ایشان بهتر شناخت.
این مسئول یادآورشد: با وجود تلاطم و طوفان‌های به وجود علیه نظام اسلامی مقام معظم رهبری این کشتی را  به سوی آینده امیدوار هدایت کرده و امام را به عنوان شاخص معرفی می‌کنند تا در راه و مسیر با نگاه به این شاخص راه را پیدا کرده و درست تصمیم گرفت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری امام یک حقیقت همیشه زنده است که باید به تناسب ظرفیت خود ایشان را شناخت چرا که این انقلاب بدون نام امام خمینی(ره) شناخته شده نیست و امروز انقلاب اسلامی و سیر و سبک امام راحل الگوی کشورهای جهان است.
حجت‌الاسلام ناصر برضرورت قدرانی از انقلاب تاکید کرد و گفت: امام خمینی (ره) عزت و سربلندی را به مردم و حکومت داده و کشور ایران را از سیطره قدرت‌های بزرگ نجات داد.
وی ۱۵ خرداد روز ارزشمندی برای انقلاب اسلامی معرفی کرد که جرقه‌های انقلاب در این روز زده شد و  امام با احساس خطر به وظیفه و تکلیف خود عمل کرد.
این مسئول با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) به جوانان اعتماد کرده و نشان دادند بدون وابستگی به غرب و شرق می‌توان حرکت کرد، افزود: عزت و عظمت نظام اسلامی با سلاح قوی ایمان از سوی امام راحل کسب شد و ایشان در همه برهه‌ها با وجود ترور، تهدید و زندان کوچکترین عقب‌نشینی نکردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان: ادامه داد: مردم زمانی که خبر دستگیری امام را شنیدند کفن پوش حرکت کرده و امام را تنها نگذاشتند و امروز هم مردم آگاه‌تر از گذشته در صحنه حضور دارند و نظام اسلامی حرف‌های بسیاری در بخش‌های علمی، نظامی، سیاسی،فرهنگی و دفاعی در جهان دارد.
حجت‌الاسلام ناصر بیان داشت:  معنویت امام خمینی(ره) موجب پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مردم شد و امروز مقام معظم رهبری به عنوان یکی از شاگردان ایشان در برابر طوفان‌ها کشتی انقلاب را هدایت می‌کنند.
وی با بیان اینکه امام به عنوان به اندازه ظرفیت خود باید شخصیت امام راحل را شناخته و راه و مسیر ایشان را ادامه دهند تا به سربلندی و عزت برسند، یادآورشد: امام تربیت شده مکتب جعفری بود که اسلام را احیا کرد و امیدواریم این مسیر تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه یافته و امنیت و اقتدار کشور هر روز افزونتر شود.
این مسئول تصریح کرد: اعتماد امام به جوانان موجب شده تا امروز نیز با وجود هجمه‌های دشمنان در میدان باشند که تاکید مقام معظم رهبری نیز استفاده از ظرفیت جوانان برای اداره کشور است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: باید به دو توصیه مقام معظم رهبری که نباید انقلاب به دست نااهلان سپرده شود و پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به کشور وارد نشود، جامعه عمل پوشاند تا گرفتار توطئه‌های دشمنان نشد.
حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه مردم ایران همواره ولایتمداری خود را نشان داده و مسیر امامین انقلاب را پیگیری کرده‌اند، افزود: هر جا راه و مسیر امامین انقلاب را ادامه داده‌ایم موفق بوده‌ایم و هر جا از این مسیر فاصله گرفته‌ایم موفقیت از ما دور شده است.
وی گفت: مردم ایران همواره پای کار هستند و در صحنه‌های دفاع از نظام اسلامی حضور یافته و در انتخابات نیز با حق مردم سالاری دینی، سرنوشت کشور خود را رقم می‌زنند.
این مسئول تصریح کرد: در طول ۴۲ سال گذشته کسانی که وارد عرصه خدمت شده‌اند توسط مردم انتخاب شده‌اند که این موضوع نشان دهنده اهمیت حضور مردم در صحنه است و امروز هم با وجود وضعیت نامناسب اقتصادی و اشاعه ویروس کرونا بازهم در صحنه بوده و اثرگذار در تعیین سرنوشت خود هستند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مردم برنده اصلی انتخابات مردم هستتد و اگر در برهه‌های دچار مشکل شده‌ایم به دلیل انتخاب افراد ناصالح بوده است، گفت: باید شاخص‌های تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری در انتخابات امسال مورد توجه باشد.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر