logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۱۵۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

مردم با حضور در پای صندوق‌های رای توطئه‌ دشمنان را خنثی می‌کنند

مردم-با-حضور-در-پای-صندوق‌های-رای-توطئه‌-دشمنان-را-خنثی-می‌کنند
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: علاج درد مزمن کشور حضور پرشور و حضور عمومی و انتخاب اصلح در انتخابات است که امامین انقلاب نیز همیشه تاکید بر حضور و انتخاب اصلح دارند.

به گزارش موج رسا;سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در  مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) ظهارداشت: انتخابات یکی از رویدادهای مهم امسال است که ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات های مهم و سرنوشت ساز است که حضور حداکثری در آن تکلیف و ضروری است، افزود:  مردم با حضور در پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

این مسئول بیان داشت: خواص وظیفه دارند در میدان برای تبلیغ حضور حداکثری پای کار بوده و همگان را برای رای دهی تشویق کنند.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برضرورت برگزاری انتخابات در امنیت و سلامت و با رقابت، مشارکت و انتخاب اصلح تاکید کرد و گفت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای حمایت از نظام اسلامی و  اصول راهبردی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

طهماسبی ادامه داد:  روز انتخابات لیله‌القدر نظام اسلامی است و همانگونه که در شب قدر تقدیر انسان‌ها رقم می‌خورد، در انتخابات نیز آینده و سرنوشت مردم برای چند سال آینده رقم می‌خورد.

وی یادآورشد:  علاج درد مزمن کشور حضور پرشور و  حضور عمومی و انتخاب اصلح در انتخابات است که امامین انقلاب نیز همیشه تاکید بر حضور و انتخاب اصلح دارند.

این مسئول ادامه داد: باید پیشکسوتان انقلاب که سالیان سال در دوران دفاع مقدس خون و جان خود را داده و ایثار کرده‌اند  در صحنه حضور یابند.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان داشت: امام خمینی(ره) در برپایی حکومت اسلامی آرزوی ائمه اطهار(ع)  و پیامبران را برآورده کرد و  هزاران شهید تقدیم نظام اسلامی شد.

طهماسبی خاطرنشان کرد: بعد از امام خمینی (ره) مقام معظم رهبری راه انقلاب اسلامی را ادامه دادند و امروز در گام دوم انقلاب باید گذشته را دیده و برای آینده برنامه‌ریزی کنیم.

وی گفت: حضور  شرط لازم برای انتخابات است اما انتخاب اصلح شرط کافی است که باید با بررسی پیشینه و ابعاد شخصیتی کاندیداها به افرادی که  ولایتمدار بوده و به ایستادگی در برابر استکبار اعتقاد داشته و برنامه برای استقلال و اقتصاد مقاومتی کشور داشته و از  مشکلات اصلی کشور آگاه هستند، رای داد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر