logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۱۵۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس بسیج مهندسین صنعت استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

مانع‌زدایی از 150 واحد تولیدی زنجان در دستور کار قرار گرفت

مانع‌زدایی-از-150-واحد-تولیدی-زنجان-در-دستور-کار-قرار-گرفت
رئیس بسیج مهندسین صنعت استان زنجان از آغاز طرح مانع‌زدایی واحدهای تولیدی در زنجان خبرداد و گفت: در قالب این طرح مانع‌زدایی 150 واحد تولیدی زنجان در دستور کار قرار گرفت.

محمد وثوق در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه مشکلات 150 واحد تولیدی در زنجان احصا شده است اظهار کرد: بعد از عارضه‌یابی مشکلات واحدهای تولیدی نسبت به دسته‌بندی این واحدها اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه دسته‌بندی واحدهای تولیدی براساس صنایع خرد و کوچک، صنایع متوسط و صنایع بزرگ انجام می‌شود عنوان کرد: اکثر صنایع بزرگ توان دفاع از مشکلات خود را دارند و بیشتر این صنایع دارای بخش حقوقی هستند.

رئیس بسیج مهندسین صنعت استان زنجان با تاکید براینکه صنایع کوچک آسیب‌‌پذیر هستند و تولید این واحدها با کوچکترین مشکل مختل می‌شود ادامه داد: حمایت از این صنایع جزو اولویت بسیج مهندسین استان زنجان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در اکثر کشورهای صنعتی حمایت از صنایع کوچک و متوسط در اولویت قرار دارند افزود: بیشتر این صنایع نوپا هستند و از راه‌های قانونی برای دفاع از حقوق خودشان آشنایی ندارند.

وثوق با بیان اینکه نسبت به حل مشکلات واحدهای صنعتی کوچک در استان زنجان کمتر توجه می‌شود تصریح کرد: مشکلات این واحدها دسته‌بندی شده و براساس اولویت‌بندی‌های انجام شده نسبت به حل مشکلات آنها اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلات این واحدها توسط کارشناسان به صورت تخصصی مورد بررسی می‌گیرد بیان کرد: مشکلات خیلی از واحدهای کوچک استان قابل حل است.

رئیس بسیج مهندسین صنعت استان زنجان با تاکید براینکه واحدهایی که نیاز به تسهیلات سرمایه‌ در گردش داشته باشند نیز به ستاد تسهیل معرفی خواهند شد گفت: واحدهایی هم که با سایر ادارات مانند محیط زیست و غیره مشکل داشته باشند نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پایش و عارضه‌یابی مشکلات واحدهای صنعتی استان همزمان با اجرای طرح مانع‌زدایی مشکلات صنایع انجام می‌شود تاکید کرد: پایش و عارضه‌یابی مشکلات واحدهای صنعتی در طول سال به صورت مستمر انجام می‌شود.

وثوق با بیان اینکه مشکلات 55 واحد در استان با کوچکترین اقدام برطرف می‌شود خاطر نشان کرد: مشکلات سرمایه‌ در گردش برخی از واحدهای کوچک با 200 میلیون تومان تسهیلات برطرف می‌شود که این واحدها بعد از بررسی به ستاد تسهیل استان معرفی خواهند شد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر