logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۱۵۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با موج رسا:

دولت روحانی مشکلات اقتصادی مردم را درک نکرد/ تکرار وضع موجود خسارت سنگینی به همراه دارد

دولت-روحانی-مشکلات-اقتصادی-مردم-را-درک-نکرد-تکرار-وضع-موجود-خسارت-سنگینی-به-همراه-دارد
رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دولت روحانی مشکلات اقتصادی مردم را درک نکرد.

حجت‌الاسلام سیدحمید روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید کرده‌اند به کسانی رای بدهید که انقلابی باشند، سابقه انقلابی داشته باشند، انقلابی مانده باشند و انقلابی عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: این فرمایشات یعنی اینکه افرادی را انتخاب کنید که واقعاً درد مردم را درک کنند، مردمی باشند، همراه با مردم باشند و دردمندان را درک کنند.

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه اگر فرد منتخب، انقلابی نباشد نمی‌تواند ثمرات انقلاب و مشکلات مردم را درک کند، تصریح کرد: رئیس‌جمهوری فعلی از آنجایی که انقلابی نبود به طور کلی نتوانست درد مردم را بفهمد و درک کند.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: رئیس‌جمهوری امروز نمی‌داند که گرانی و تورم یعنی چه و درک نمی‌کند که گرانی وحشتناک و افزایش چندین برابری قیمت مایحتاج چه به روز مردم آورده و چگونه ملت ایران را به روز سیاه نشانده است.

وی اظهار داشت: یکی از عوامل عدم درک شرایط از سوی رئیس‌جمهوری فعلی، رفتار و فشار اقتصادی به مردم بود که فکر می‌کرد از این طریق بتواند مردم را تسلیم آمریکا کرده و مردم باور کنند که تا آمریکا به ایران برنگردند و با ایران ارتباط نداشته باشد، مشکلات اقتصادی مردم حل نمی‌شود.

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه دلیل دیگرش نیز بی‌اطلاعی رئیس‌جمهوری بود، خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهوری فعلی چون انقلابی نبود، درد مردم را هم درک نکرد.

وی افزود: وقتی رئیس‌جمهوری، وضع مردم را از پشت شیشه ماشین، ارزیابی می‌کرد در حقیقت، مسخره و استهزای مردم بود چرا که برای او اهمیت نداشت که چه اوضاعی به مردم می‌گذرد.

حجت‌الاسلام روحانی تاکید کرد: انسان اگر انقلابی نباشد، غرور و نخوت و کبر و خودپرستی او را فرا گرفته و درد مردم را درک نمی‌کند و اصلاً نمی‌تواند به فکر مردم باشد.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی ابراز کرد: نظرات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات برای این بود که دچار چنین دولتی نشویم که واقعا ملت ایران را به روز سیاه نشانده و اقتصاد مملکت را فلج کرده است.

وی با بیان اینکه بلایی که امروز بر سر کشور آمد به خاطر این بود که مردم به درستی به رهنمودهای رهبر انقلاب پی نبردند، گفت: در نتیجه، فردی در راس قدرت قرار گرفت که ملت ایران را مستاصل و اقتصاد ایران را فلج کرد و حیثیت و آبروی ملت ایران را با برجام بر باد داد و ما را در دنیا سرشکسته کرد.

حجت‌الاسلام روحانی اظهار داشت: امروز اگر ملت ملت ایران می‌خواهند این بلایی که در طول 8 سال بر سر ما آمد، تکرار نشود باید به نظرات و فرمایشات و توصیه‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب رجوع کرده و به کسانی رای دهند که سابقه انقلابی داشته، انقلابی مانده و انقلابی عمل کنند.

وی تصریح کرد: عملکرد انقلابی نه اینکه فقط شعار «مرگ بر آمریکا» بدهند بلکه واقعا به داد مردم رسیده و مشکلات مردم را حل کرده و درد مردم را درمان کنند.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: اگر یک بار دیگر، افرادی که عنوان اصلاح‌طلب را با خود به یدک می‌کشند به قدرت برسند، شیرازه کشور از هم می‌پاشد و ملت ایران روزهای بدتر از الان را خواهند داشت.

وی تصریح کرد: این مساله بسیار مهمی است که اگر توجه نشود، تکرار شرایط کنونی خسارت سنگینی به همراه خواهد داشت.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر