logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۱۵۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

بازدید جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان از واحد تولید کننده لوله‌ پلی‌اتیلن+ تصاویر

بازدید-جانشین-سپاه-انصارالمهدی(عج)-زنجان-از-واحد-تولید-کننده-لوله‌-پلی‌اتیلن+-تصاویر
ابوالفضل طهماسبی جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) از واحد تولید کننده لوله‌ پلی‌اتیلن در زنجان که با همت و ورود بسیج مهندسین صنعت به تولید بازگشته٬ بازدید کرد و در جریان مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.

به گزارش موج رسا; واحد تولید کننده لوله‌های پلی‌اتیلن تحت فشار و نوار آبیاری قطره‌ای آبرسان به دلیل مشکلات مختلف اعم از مشکلات بانکی، مواد اولیه و غیره تعطیل شده بود که با ورود بسیج مهندسین صنعت استان به چرخه تولید بازگشت.

برنامه‌های مختلفی در حوزه نهضت جهش تولید، سالانه در استان زنجان توسط بسیج مهندسین صنعت اجرا می‌شود. مشکل واحدهای صنعتی استان زنجان بعد از عارضه یابی اولیه جهت بررسی به ثبت می‌رسد. بعد از آن مشکلات واحدهای تولیدی به صورت تخصصی توسط مهندسان و کارشناسان فعال در این حوزه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

امسال شعار سال به حوزه تولید اختصاص یافته و بسیج مهندسین صنعتی استان این موضوع را به جد در دستور کار خود قرار داده و مشکلات واحدهای تولیدی را مورد بررسی قرار می‌دهد و برای حل مشکلات آنها راهکار قانونی ارائه می‌دهد.

بررسی مشکلات واحدهای کوچک و متوسط در اولویت نخست بسیج مهندسین صنعتی استان قرار گرفته و ارائه خدمات توسط کلینیک بسیج مهندسی به تولیدکنندگان استان کاملا به صورت رایگان انجام می‌شود.  

زنجان

زنجان

 

زنجان

زنجان

زنجان

زنجان

زنجان

زنجان

زنجان

زنجان

زنجان

زنجان

زنجان

زنجان

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر