logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۱۵۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه خواروبار و لبنیات فروشان زنجان:

روزانه 12 تن شکر در بازار زنجان توزیع می‌شود

روزانه-12-تن-شکر-در-بازار-زنجان-توزیع-می‌شود
رئیس اتحادیه خواروبار و لبنیات فروشان زنجان با بیان اینکه افزایش قیمت شکر تا اتمام شکر موجودی انبارهای استان اعمال نمی‌شود گفت: روزانه 12 تن شکر در بازار زنجان توزیع می‌شود.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد مشکلات بازار قند و شکر اظهار کرد: روزانه حدود 10 تا 12 تن شکر در بازار زنجان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه قند نیز به وفور در بازار زنجان وجود دارد تصریح کرد: توزیع قند و شکر با قیمت مصوب قبلی انجام می‌شود.

رئیس اتحادیه خواروبار و لبنیات فروشان زنجان با اشاره به اینکه قند و شکر به وفور در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان زنجان وجود دارد ادامه داد: قیمت شکر برای صنف‌های صنعتی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه به اندازه کافی شکر برای مصرف خانوار‌ها وجود دارد گفت: تا تیرماه سهمیه شکر برای مصارف خانوارها تخصیص داده شده و روند توزیع آن در بازار شهرستان زنجان انجام می‌شود.

رئیس اتحادیه خواروبار و لبنیات فروشان زنجان با تاکید براینکه شکر برای مصارف خانوارها با قیمت مصوب 8 هزار و 700 تومان زنجان توزیع می‌شود اظهار داشت: افزایش قیمت شکر در بازار به دلیل هزینه‌های جانبی مانند بسته بندی 900 هزار تومان مجاز است و بالاتر از 9 هزار تومان گرانفروشی محسوب می‌شود.

محمدی با تاکید براینکه سهمیه شکر برای مصارف خانوار‌ها تا پایان تیرماه در استان زنجان توزیع می‌شود گفت: قند نیز روزانه به طور میانگین 10 تا 15 تن در سطح استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت داده شده هنوز عملیاتی نشده است افزود: قیمت جدید شکر بعد از اتمام شکر دولتی با قیمت 4200 تومان اعمال می‌شود./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر