logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۱۴۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبرداد

مردم ایران عاشورایی فتنه‌های دشمنان را در انتخابات خنثی می‌کنند

-مردم-ایران-عاشورایی-فتنه‌های-دشمنان-را-در-انتخابات-خنثی-می‌کنند
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: یک هزار و ۵۱ مزار شهید در استان زنجان به مناسبت برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان بازسازی شده است.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در شورای سیاستگذاری ستاد کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، اظهارداشت: به یاد و نام شهدای استان زنجان و به مناسبت برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان 5 هزار و 495  ختم قرآن در استان برگزار شده است.

وی از ختم 14  هزار و 150  زیارت عاشورا و اهدای 2 هزار و 900 جلد قرآن کریم به مناسبت برگزاری کنگره شهدای استان زنجان خبرداد و گفت:  ۶ میلیون نذر صلوات و توزیع ۳۰۰ هزار بسته معیشتی از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه محسوب می‌شود.

این مسئول یادآور شد: به مناسبت برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان 322 هزار پرس غذا و  ۴۱۸ هزار بسته بهداشتی در استان توزیع شده است.

 فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه با 2 هزار و 98 خانواده شهید به مناسبت برگزاری کنگره شهدای استان دیدار انجام شده است، ادامه داد: با 8 هزار و 305 خانواده رزمندگان نیز به همین مناسبت دیدار شده است.

سردار کرمی یادآور شد: یک هزار ساعت مصاحبه از رزمندگان و خانواده‌های شهدای استان زنجان ضبط شده و ۵۰۰ هزار برگ سند در قالب فیلم و صوت و عکس جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به بازسازی یک هزار و 51 مزار شهید در استان زنجان، گفت: به مناسبت برگزاری کنگره ملی شهدای استان زنجان، 863 یادواره شهید و 204 یادواره شهدا آبروی محله در استان زنجان برگزار شده است.

این مسئول تصریح کرد: یک هزار و 877 نشست فرهنگی در موضوع دفاع مقدس و ۳۳هزار و ۳۶۰ جلسه حلقه‌های تربیتی با موضوع ایثار و شهادت به مناسبت برگزاری کنگره شهدا در زنجان برگزار شده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از حضور  ۴ هزار و ۳۷ نفر روز طلاب در مناطق محروم استان زنجان خبرداد و گفت:  یک هزار و 103 گروه جهادی به نام شهدا در استان زنجان فعالیت می‌کنند.

سردار کرمی با اشاره به توزیع ۱۱۸۱ جهیزیه به نیابت از شهدا در استان زنجان، خاطرنشان کرد:  کمک به ازدواج آسان و اسلامی ۸۸۱ مورد، ارائه تسهیلات ازدواج و اشتغال به ۹ هزارو ۲۶ نفر و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۷ هزارو ۲۰۰ نفر از اقدامات انجام شده در این زمینه است.

وی بیان داشت: ارائه 14 هزار و 665 کمک هزینه معیشتی، ساخت ۴ هزار و ۴۱۲ باب خانه محرومین به نام شهدا و بهسازی و نوسازی هزار و ۵۶۲ مسکن روستایی و پرداخت اجاره مسکن یک هزار و ۷۰۰ مددجو از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه است.

این مسئول ادامه داد: برای یک هزار و 81 منزل مسکونی محرومین گاز کشی و 7 هزار و 61 نفر حامی جدید جذب شده و از 13 هزار و 153 دانش‌آموز حمایت شده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از برگزاری 3 هزار و 280 شیفت ایثار به مناسبت برگزاری کنگره ملی شهدا خبرداد و گفت: یک هزار و 650 وسیله ورزشی اهدا و از 418 گروه تئاتر و سرود حمایت شده است.

سردار کرمی با اشاره به تهیه و انتشار یک هزار و 243 خبر با موضوع کنگره شهدای استان زنجان، بیان داشت: فیلم شهید شهریاری نیز به همین مناسبت در حال پخش از شبکه‌های ملی است.

وی گفت: ۳۰۴ مورد دیوار نگاری، تهیه ۴۰۲ مورد المان‌ و یادمان‌ شهدا، کاشت ۴۶ هزارو 325 نهال و آزادی 190 زندانی جرائم غیرعمد و انجام ۴۵۰ مورد شهید پژوهی از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه محسوب می‌شود.

این مسئول با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای خلق حماسه حضور، یادآور شد: با لطف و عنایت خداوند متعال و بصیرت مردم در انتخابات مشت دیگری بر دهان استکبار می‌زنیم.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم ایران به نیابت از دست‌های قطع شده سردار سلیمانی در این انتخابات به صورت گسترده شرکت کرده و ثابت خواهند کرد که عاشورایی فتنه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر