logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۱۴۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان مطرح کرد؛

لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

لزوم-استفاده-از-تمام-ظرفیت‌ها-برای-حضور-حداکثری-مردم-در-انتخابات
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: مقام معظم رهبری همه احتمالات را پیش‌بینی و حجت را تمام کردند و باید زمینه حضور حداکثری در انتخابات فراهم شود.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، اظهارداشت: نقش جهاد در دوران دفاع مقدس پررنگ است که باید در کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری نقش نیروهای جهاد در جنگ کمتر از سایر نیروها و رزمندگان نیست و باید به این موضوع توجه شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه آیندگان در خصوص ما قضاوت خواهند کرد، بیان داشت: هر آنچه از دست کمیته‌ها برآمده است، انجام داده‌اند اما باید فعالیت‌ها برای برگزاری مطلوب کنگره ملی شهدای استان زنجان افزایش یابد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس ما حق بودیم و در حالی که کشور وبا زده و شاه زده بود، مرزهای آبی، خاکی و هوایی ایران توسط صدام مورد هجوم قرار گرفت.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه با دست درازی دشمن به خاک کشور دو راه بیشتر پیش رو نداشتیم، ادامه داد: یا باید تسلیم می‌شدیم یا از خودمان دفاع می‌کردیم تا به عزت و سربلندی برسیم که راه دوم را انتخاب کردیم.

وی یادآور شد: مقاومت مردم ایران موجب شد تا جنگی که پیش‌بینی می‌شد شش روزه به اتمام برسد هشت سال به طول انجامد و کشورهای بیشتری وارد جنگ با ایران شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان از احداث 5 هزار و ۵۰۰ مسکن محرومین به نیابت از شهدا در استان زنجان خبرداد و گفت: این پروژه‌ها به نام و یاد شهدا انجام شده است.

آیت‌الله خاتمی برضرورت توسل به شهدا برای برگزاری مطلوب کنگره شهدا تاکید کرد و گفت: استمداد از روح شهدا کمک می‌کند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به برگزاری انتخابات، گفت: نباید از آقا جلوتر و یا عقبتر در این زمینه حرکت کنیم،مقام معظم رهبری همه احتمالات را پیش‌بینی و حجت را تمام کردند و باید زمینه حضور حداکثری در انتخابات فراهم شود.

"فتح‌الله حقیقی" استاندار زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: اقدامات خوبی در زمینه برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان آغاز شده و ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در زمینه برگزاری کنگره شهدا حتما موفق‌تر عمل کرده و از تجارب سایر استان‌ها استفاده خواهیم کرد، افزود: در موضوع برگزاری کنگره روز برگزاری مهم است اما به استقبال کنگره رفتن اهمیت بیشتری دارد.

این مسئول با اشاره به حضور ۶۰۰ هزار نفر در یوم العباس زنجانی ها، گفت: سال گذشته به دلیل شرایط بیماری کرونا، این روز به سمت رزمایش کمک مومنانه سوق یافت و بیش از ۳۵ میلیارد تومان کمک مومنانه به یاد شهدا جمع‌آوری شد.

استاندار زنجان گفت: اقدام ارزشی زنجانی‌ها در سال ۹۸ هم نباید مورد غفلت قرار گیرد که مردم پایتخت شور و شعور حسینی در راهپیمایی خودجودش توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

حقیقی با اشاره به پخش سریال شهید شهریاری از شبکه ملی، بیانم داشت: بخشی از افتخارات و ایثارگری مردم زنجان در این سریال به نمایش کشیده شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از فیلمبرداری سریال شهید باکری در زنجان انجام شد، افزود:  ۲ هزار واحد مسکونی محرومین به نام شهدا تا هفته آینده به بهره‌برداری رسیده و یک هزار و ۵۳۵ نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

این مقام مسئول بیان داشت: در آینده نزدیک بزرگترین ورزشگاه استان زنجان افتتاح می‌شود و پروژه‌هایی که از سال ۸۲ تعریف شده است به نام شهدا پیگیری و اجرایی می‌شود.

استاندار زنجان بیان داشت: یکی از بزرگترین طرح‌های کشور برای کنترل بیماری کرونا، طرح شهید قاسم سلیمانی بود که از مدت‌ها قبل با همکاری سپاه استان در زنجان آغاز شده بود و این همکاری موجب شد تا از سوی سازمان بهداشت جهانی زنجان رتبه اول را در تست‌های کرونا به دست آورد.

حقیقی بیان داشت: واکسیناسیون بیماری کرونا با قدرت در استان زنجان در حال انجام است و استان زنجان نسبت به استان‌ها بسیار جلوتر است.

وی با اشاره به اینکه همه تمهیدات برای برگزاری انتخابات امن و باشکوه انجام شده است، افزود: در سایه وحدت و ارتقای مقوم‌های وحدت انتخابات با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان برگزار می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر