logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۱۴۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه:

کنگره شهدا نباید به برگزاری یک مجلس باشکوه خلاصه شود

کنگره-شهدا-نباید-به-برگزاری-یک-مجلس-باشکوه-خلاصه-شود
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: کنگره شهدا از دیدگاه مقام معظم رهبری نباید به مجلس ختم باشکوه خلاصه شود بلکه باید و تولیدات فاخر داشته و برانگیختگی در جامعه ایجاد کند.

به گزارش موج رسا; سردار احمد حق طلب امروز در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، اظهارداشت: حیات انقلاب اسلامی مدیون دفاع مقدس به عنوان بزرگترین حادثه تاریخ کشور محسوب می‌شود، شهدا جان خود را تقدیم نظام کردند و همه آحاد ملت باید دینی که نسبت به شهدا دارند را ادا کنند.

وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری اولین کنگره ملی بزرگداشت شهدا هستیم که باید در سطح ملی برگزار شود، افزود: اعضای این ستاد توفیق تشرف به محضر مقام معظم رهبری را خواهند داشت اما توقع ایشان از برگزاری کنگره‌های شهدا بالا و به حق است.

این مسئول بیان داشت: طبق تحقیقات دانشگاهی اثرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی مربوط به امور شهدا است چرا که در برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا همه جریانات سیاسی و اقوام ایرانی مشارکت و حضور دارند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با بیان اینکه کنگره ملی شهدای استان نمایش مدیریت زنجان در سطح کشور خواهد بود و همه کشور در جریان این فعالیت‌ها قرار می‌گیرند، بیان داشت: این برنامه به صورت مستقیم از شبکه‌های ملی پخش می‌شود تا مردم ایران با خدمات رزمندگان زنجانی در دوران دفاع مقدس آشنای شده و ادای احترامی به شهدای استان زنجان شود.

سردار حق طلب ادامه داد: در فاصله تا زمان برگزاری کنگره شهدای استان زنجان باید گام‌های بزرگتری برداشته شود تا به بهترین شکل ممکن این کنگره در کشور برگزار شود.

وی با بیان اینکه آخرین کنگره برگزار شده در خصوص شهدا مربوط به ۴ هزار شهید استان کرمان است، افزود: این کنگره 10 فروردین ماه امسال برگزار شد و باید از تجارب استان ها در برگزاری کنگره استفاده شود.

این مسئول خاطرنشان کرد:  کنگره شهدا از دیدگاه مقام معظم رهبری نباید به مجلس ختم باشکوه خلاصه شود بلکه باید تولیدات فاخر داشته و برانگیختگی در جامعه ایجاد کند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه ادامه داد: از هفت سال پیش و با تذکر خانواده شهدا در کنار برگزاری کنگره‌ها خدمات به محرومین ارائه می‌شود که در استان یزد ۴۰ خدمت تعریف و ۴۰ تابلو در این زمینه نصب شد.

سردار حق طلب یادآور شد: در استان زنجان نیز خدمات ارزشمندی انجام شده است که می‌تواند در برگزاری کنگره کارساز بوده و به افتخارات استان زنجان از جمله خط شکنی غواصان و حماسه فرماندهان و رزمندگان افزوده شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر