logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۱۴۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

افزایش ۵۲ درصدی دستگیری متخلفان فضای مجازی/ مشارکت در انتخابات از مولفه‌های اقتدار ملی است

افزایش-۵۲-درصدی-دستگیری-متخلفان-فضای-مجازی-مشارکت-در-انتخابات-از-مولفه‌های-اقتدار-ملی-است
فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر مشارکت در انتخابات گفت: مشارکت در انتخابات یکی از مولفه‌های اساسی اقتدار ملی است.

به گزارش موج رسا; سردار رحیم جهانبخش امروز در نشست خبری با رسانه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی تامین و توسعه امنیت کشورمان را از نقطه مرکزی کشورمان آغاز کرد اظهار کرد: امنیت کشورمان را توسعه بسیاری دادند.

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال ناامن نشان دادند کشورمان است تصریح کرد: ترویج خشونت در فضای مجازی از دیگر اهداف دشمن است و همواره در این راستا فعالیت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به برخورد با عربده کشی در فضای مجازی و ترویج خشونت در این بستر بیان کرد: امنیت خط قرمز پلیس است و اگر کسی بخواهد در امنیت خللی وارد کند به جد برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال شاهد افزایش تعداد شعبات اخذ رأی در استان زنجان هستیم و این موضوع جلوی تجمعات افراد را در شعبات می‌گیرد و فاصله‌گذاری اجتماعی نیز رعایت می‌شود ادامه داد: تعداد شعبات اخذ رأی در استان زنجان ۱۵ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به فعالیت نیروی انتظامی در ایام انتخابات اظهار کرد: نیروی انتظامی با ۶ هزار نفر و با همکاری سپاه و بسیجیان در سطح استان حفاظت شعبات اخذ رأی را در حداقل ۳ روز کاری برعهده خواهند داشت.

سردار جهانبخش با تاکید براینکه اقدامات حفاظتی نیروها تا اتمام شمارش آرا در شعبات انجام انجام می شود تصریح کرد: نیروهایی نیز در استان آماده باش خواهند بود و با افرادی که به دنبال غرض ورزی و ایجاد ناامنی باشند، برخورد خواهد شد.

وی گفت: امروز توانمندی نظام در حوزه امنیت به حدی است که اگر تمام انتخابات را هم تجمع کنند و تعداد شعبات رأی را نیز ۵ برابر شعبات فعلی افزایش دهند باز هم تامین امنیت آنها توسط پلیس زنجان به راحتی امکان‌پذیر است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید براینکه در بحث افزایش مشارکت در انتخابات نیز وظیفه داریم عنوان کرد: مشارکت در انتخابات یک اصل است چرا که حضور در صحنه انتخابات قدرت و اقتدار ملی کشور را نشان می‌دهد.

وی با بیان اينکه نظام سلطه در صورت ایجاد اخلال در امنیت و از بین رفتن انسجام به کشور با چشم طمع نگاه می‌کند اظهار داشت: مشارکت در انتخابات یکی از مولفه‌های اساسی اقتدار ملی است.

سردار جهانبخش با تاکید براینکه ایران یکی از استراتژی‌های اصلی امروز دشمن است و تضعیف نظام یکی از راهبردهای دشمن برای رسیدن به هدف تجزیه کشور است یادآور شد: دشمن وقتی که احساس می‌کند چالشی در کشور افتاده بلافاصله دست بکار می‌شود و اهداف دشمن تجزیه در ایران است.

وی با بیان اینکه ارتقای مشارکت در انتخابات تکلیف تک‌تک آحاد جامعه است افزود: افزایش مشارکت در انتخابات به منظور نشان دادند اقتدار ملی از اولویت‌های پلیس است.

مشاهده رگه‌های امید در بین مردم برای دولت آینده

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه رگه‌های امید در بین مردم برای دولت بعد مشاهده می‌شود بیان کرد: مردم به دولت جوان، انقلابی و مومن آینده امید دارند.

وی با بیان اينکه دولت در جامعه بسیار موثر است و بدنه دولت در سرنوشت کشور بسیار اهمیت دارد و یکی از رسالت‌های مهم رسانه این است که اهمیت دولت را به مردم اعلام کنند افزود: مدیریت اهمیت ویژه‌ای دارد برای نمونه سال گذشته با ورود و مدیریت دادگستری استان واحدهای بزرگ و مصیبت زده استان نجات یافتند و اگر دادگستری استان به موقع ورود نمی‌کرد بیش از ۵ هزار نفر در این بنگاه بزرگ اقتصادی دچار چالش می‌شدند.

دستگیری ۵۵۷ متخلف فضای مجازی

سردار جهانبخش با بیان اینکه سال گذشته جرایم در فضای مجازی ۴۰ درصد افزایش یافته است ادامه داد: در این راستا یک هزار و ۶۴۴ پرونده که عمده آنها پرونده‌های مالی، کلاهبرداری و فیشینگ بود در استان زنجان تشکیل شده است.

وی با تاکید براینکه ارزش ریالی سرقت در فضای مجازی از فضای واقعی پیشی گرفته است عنوان کرد: در فضای مجازی ۱۲۷ میلیارد ریال از مردم سرقت شده که حدود ۱۳ برابر سرقت‌ها در فضای واقعی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به ورود و کشف سایت شرط بندی و دستگیری گردانندگان آن گفت: گردش مالی آنها حدود ۵۰ میلیارد تومان بود.

وی از افزایش ۵۲ درصدی دستگیریها در فضای مجازی خاطر نشان کرد: حدود ۵۵۷ نفر در جرائم فضای مجازی به ویژه در مسائل مالی دستگیر کردیم./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر