logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۱۴۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان:

زمان برگزاری جشنواره ابوذر در زنجان تغییر کرد

زمان-برگزاری-جشنواره-ابوذر-در-زنجان-تغییر-کرد
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده جشنواره ابوذر امسال در روز قشر بسیج رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; رضا جمالی امروز در جلسه هئیت اندیشه ورز بسیج رسانه استان زنجان، با اشاره به انتخابات پیش روی، اظهارداشت: حضور حداکثری در انتخابات ضروری بوده و رسانه‌ها در زمینه ترغیب مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای نقش بسزایی دارند.

وی با بیان اینکه فضای مجازی فرصت مناسبی برای تبیین ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات است، بیان داشت: رسانه‌ها با تولید محتواهای مناسب و امید آفرینی در جامعه نقش موثری در این زمینه دارند.

این مسئول یادآورشد: جشنواره ابوذر به عنوان رویداد مهم رسانه‌ای است که دارای جایگاه خوبی در بین جشنواره‌های کشوری است که در استان زنجان نیز برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه این جشنواره امسال در سه سطح برگزار می‌شود، افزود: رسانه‌های تاثیرگذار شهرستان‌های استان زنجان در سطح شهرستانی رقابت کرده و منتخبان در مرحله استانی شرکت می‌کنند.

جمالی یادآورشد: با توجه به تراکم کاری و زمان برگزاری انتخابات، زمان برگزاری جشنواره ابوذر از روز خبرنگار به روز قشر منتقل می‌شود تا در شرایط بهتری برگزار شود.

وی بیان داشت: روز 21 دی ماه به عنوان سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر به عنوان روز بسیج رسانه است که در جمع‌بندی جلسه هئیت اندیشه ورز استان با حضور اعضا این روز به عنوان زمان برگزاری جشنواره ابوذر مرحله استانی زنجان پیش‌بینی شده است.

"قنبر رسولی"رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، برضرورت استفاده از ظرفیت هنرمندان و ورزشکاران و اقشار مختلف برای جلب حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها فعالیت‌های خود را در زمینه ایجاد شور انتخاباتی آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برای جلب مشارکت مردم در انتخابات باید از همه ظرفیت ها استفاده شود، خاطرنشان کرد: فعالان فضای مجازی و رسانه‌های تاثیرگذار در این زمینه نقش بسزایی دارند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر