logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۱۴۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد

فعالیت 150 داوطلب جمعیت هلال احمر زنجان در طرح شهید سلیمانی

فعالیت-150-داوطلب-جمعیت-هلال-احمر-زنجان-در-طرح-شهید-سلیمانی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بیش از 150 نفر از جوانان عضو هلال احمر استان زنجان به صورت داوطلبانه و خودجوش در طرح شهید قاسم سلیمانی خدمات رسانی می‌کنند.

سید قاسم موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;اظهار داشت: در قالب طرح شهید سلیمانی  از 10 آذر ماه سال گذشته جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر استان زنجان اقدامات خود را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه بیش از 150 نفر از جوانان عضو هلال احمر استان زنجان به صورت داوطلبانه و خودجوش در  اوج بیماری کرونا و شرایط قرمز در قالب تیم‌های نظارت خدمات رسانی می‌کنند.
این مسئول بیان داشت: داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی برنامه نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف را رصد می‌کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه تیم‌های نظارتی جمعیت هلال احمر هر روز به واحدهای صنفی مراجعه و میزان رعایت پروتکل‌ها را رصد می‌کنند، افزود: این افراد چک لیست‌های که از سوی دانشگاه علوم پزشکی ارائه شده است را تکمیل می‌کنند.
موسوی با بیان اینکه جوانان هلال احمر از جان خود در زمینه مقابله با بیماری کرونا مایه می‌گذارند، افزود: تا کنون  ریالی به این افراد که به داوطلبانه در طرح شهید سلیمانی فعالیت می‌کنند، پرداخت نشده است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان در معابر ورودی و خروجی شهر حضور ندارد اما در ایام تعطیل و پیک در صورت اعلام در این برنامه مشارکت می‌کند.
این مسئول تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان در زمینه نقش نظارتی در ایام کرونا دارد و در زمینه تامین دارو و تجهیزات نقاهتگاه‌های استان نیز فعالیت می‌کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از حضور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در مراکز 16 گانه تست کرونا خبرداد و گفت: جوانان زنجانی در این مراکز نیز خدمات رسانی می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر