logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۱۴۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به مناسبت سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری؛

مسابقه کتابخوانی «انتخابات؛ لیله القدر نظام اسلامی» در استان زنجان برگزار می‌شود

مسابقه-کتابخوانی-«انتخابات؛-لیله-القدر-نظام-اسلامی»-در-استان-زنجان-برگزار-می‌شود
مسابقه کتابخوانی به مناسبت سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با محوریت کتاب «انتخابات، لیله القدر نظام اسلامی» که حاوی مجموعه نظرات، رهنمودها و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی است، در استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش موج رسا; در راستای ایجاد شور انتخاباتی و با هدف ایجاد بصیرت عمومی نسبت به مسأله مهم تعیین سرنوشت و انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «انتخابات، لیله القدر نظام اسلامی» به همت اداره  کل کتابخانه های عمومی زنجان و با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان زنجان برگزار می‌شود.

این کتاب حاوی مجموعه نظرات، رهنمودها و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره‌ انتخابات در نظام مردم‌سالاری اسلامی است که طی یک دوره ی ۲۲ ساله از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۹۰ و در مقاطع مختلف بیان شده و توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به مؤسسه انقلاب اسلامی (حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی) انتشار یافته است.

علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند از اول خرداد تا ۱۰ تیرماه سال ۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه مسابقات کتابخوانی Samakpl.ir، ضمن دسترسی به فایل Pdf این کتاب، در این مسابقه شرکت نمایند.

این مسابقه با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برگزار می‌شود و در پایان به ۱۳ نفر از برگزیدگان به قید قرعه «به دو نفر مبلغ سه میلیون ریال»، «به سه نفر مبلغ دو میلیون ریال» و «به هشت نفر مبلغ یک میلیون ریال» اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر