logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۱۴۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

آمریکا نمی‌خواهد مردم ایران در صحنه باشند/ امام خمینی (ره) شناسنامه انقلاب اسلامی است

آمریکا-نمی‌خواهد-مردم-ایران-در-صحنه-باشند-امام-خمینی-(ره)-شناسنامه-انقلاب-اسلامی-است
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: هدف دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه بوده و استکبار جهانی به ویژه آمریکا نمی‌خواهد مردم ایران در صحنه باشد و به همین دلیل در آستانه برگزاری انتخابات نیز با توطئه و فتنه‌گری به دنبال کاهش حضور در پای صندوق‌های رای است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی، امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)‌ و قیام خونین ۱۵ خراد، اظهارداشت: امام خمینی(ره) منادی و بزرگترین شخصیت عصر کنونی است که خدمات بیشماری را برای اسلام ارائه داده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) سرلوحه و شناسنامه انقلاب اسلامی است، ادامه داد: همه ما مدیون و موظف برای بزرگداشت برنامه‌های 14 خرداد هستیم.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) تجدید پیمان و میثاق با آرمان‌های انقلاب و تکرار آن لازم و ضروری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: مردم ایران بعد از ارتحال امام به صورت خودجوش و با علاقه مراسم نکوداشت امام خمینی (ره) را برگزار می‌کنند اما در چند سال گذشته به دلیل قرار گیری در ماه رمضان و بیماری کرونا امکان حضور مردم در مرقد مطهر امام راحل فراهم نشده است.

آیت‌الله خاتمی بیان داشت: هدف دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه بوده و استکبار جهانی به ویژه آمریکا نمی‌خواهد مردم ایران در صحنه باشد و به همین دلیل در آستانه برگزاری انتخابات نیز با توطئه و فتنه‌گری به دنبال کاهش حضور در پای صندوق‌های رای است.

وی با بیان اینکه نهضت امام خمینی (ره) در سال 1343 به دلیل عدم همراهی مردم ابتر ماند، افزود: اما  در سال۱۳۵۷ با آمادگی مردم زمینه پیروزی محقق شد.

این مسئول آفت جامعه را اختلافات و جناحی عمل کردن عنوان کرد و گفت: منافع ملی را نباید در مقابل منافع جناحی هزینه کرد و باید تلاش کرد در انتخابات با حضور حداکثری رئیس جمهور آینده با پشتوانه قوی مردمی در صحنه حضور یابد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان برضرورت سوق دادن همه برنامه‌های فرهنگی و هنری و عام‌المنفعه در استان به سمت کنگره 3535 شهید استان تاکید کرد و گفت: برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان اساسی‌ترین مسئله استان است و باید برنامه‌ها در این راستا برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه این جلسه اظهارداشت: ۱۷ برنامه به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان زنجان برگزار می‌شود.

محمد ربیع احمدخانی از برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و اجرای نمایش میدانی به مناسبت ۱۴ خرداد خبر داد و گفت:  عصری با شعر، محفل انس با قرآن کریم و دومین کارگاه نهج‌البلاغه به همین مناسبت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تجلیل از چهره‌های فرهنگی و هنری و برگزاری نمایشگاه عکس ارتحال از برنامه‌های پیش‌بینی شده است، یادآور شد: رونمایی کتاب یکی از رزمندگان استان و برگزاری مسابقات کتابخوانی شعر و اهدای کتاب از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

این مسئول یادآور شد: ۲۷ مورد موشن‌گرافی در زمینه‌های انتخابات، کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، فرهنگ و کار تولید، کرونا، اعتیاد، آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی، امر به معروف و نهی از منکر  آماده‌سازی شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر