logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۱۴۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در ستاد کرونای استان زنجان مطرح شد؛

استقبال مردم زنجان از واکسیناسیون خودرویی کرونا

استقبال-مردم-زنجان-از-واکسیناسیون-خودرویی-کرونا
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: روند واکسیناسیون در استان زنجان مطلوب بوده اگرچه مشکلاتی در این زمینه وجود دارد و مردم از روند واکسیناسیون خودرویی رضایت دارند.

به گزارش موج رسا; پرویز قزلباش امروز در جلسه ستاد کرونای استان زنجان، اظهارداشت: خوشبختانه روند بیماری کرونا در استان زنجان نزولی و تا کنون بیش از ۱۳۴ هزار نمونه تست کرونا در استان انجام شده است.

وی ادامه داد: نزدیک به ۲۶ هزار نفر در استان از خدمات بستری استفاده کرده و یک هزار و ۴۴۴ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.
این مسئول از کاهش ۲۰ درصدی مراجعه مردم استان زنجان به بیمارستان‌ها خبرداد و گفت: تعداد بیماریابی در پیک چهارم افزایش داشته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان از پیگیری ۶.۵ نیم نفری به ازای هر بیمار کرونایی در استان خبرداد و گفت: روند بستری و سرپایی نزولی با روند کند بوده است که این امر هشداری در این زمینه محسوب می‌شود.
قزلباش گفت: در حال حاضر نمودار هیچ شهرستانی همچون خرم‌دره نیست و روند این شهرستان همواره متغییر و متفاوت از مجموعه استان بوده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان‌های زنجان، خرم‌دره، ابهر و خدابنده دارای رنگ نارنجی بوده و شهرستان‌های طارم، ایجرود، ماهنشان و سلطانیه زرد رنگ هستند، افزود: با افزوده شدن تنها چند نفر به بیماران کرونایی احتمال قرمز شدن زنجان وجود دارد.
این مسئول یادآورشد: در زنجان در هفته گذشته رعایت پروتکل‌ها مطلوب بود اما با وضعیت مطلوب فاصله داریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان خاطرنشان کرد: روند واکسیناسیون در استان زنجان مطلوب بوده اگرچه مشکلاتی در این زمینه وجود دارد و مردم از روند واکسیناسیون خودرویی رضایت دارند.
قزلباش با اشاره به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در استان زنجان، افزود: این طرح در وضعیت مطلوبی در استان در حال اجرا است.
معاون امور اقتصادی استاندار زنجان در ادامه این جلسه با اشاره راه‌اندازی ۳۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان زنجان، گفت: مشکلی در اجرای این طرح وجود ندارد و برخی دستگاه‌ها همکاری خوبی برای این امر دارند و مرکز ابهر در حال تحویل است.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر