logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۱۴۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان:

کاندیدایی که رسانه بیگانه او را تبلیغ می‌کند، اصلح نیست

کاندیدایی-که-رسانه-بیگانه-او-را-تبلیغ-می‌کند،-اصلح-نیست
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: کاندیدایی که رسانه بیگانه او را تبلیغ می‌کند نمی‌تواند فرد اصلحی برای ملت ایران باشد.

به گزارش موج رسا; محمد اسماعیلی امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر،اظهارداشت: در این روز دل مردم ایران شاد شد و دشمنان به این نتیجه رسیدند که به برکت خون شهدا و همت رزمندگان اسلام نمی‌توانند به مردم ایران سیطره یابند.

وی افزود: انتخابات در کشور ایران همواره از حساسیت برخوردار بوده و در طول 42 سال گذشته مردم پای کار بوده و سرنوشت خود را رقم زده‌اند در حالی که در زمان‌های گذشته انتخابات فرمایشی بوده است.

این مسئول با بیان اینکه مردم با حضور در پای صندوق‌های سرنوشت خود را تعیین می‌کنند، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی در 42 سال گذشته تلاش کرده‌اند با تبلیغات سوء انتخابات ایران را خدشه دار کنند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: در طول 42 سال گذشته اینگونه نبوده است که انتخابات تشریفاتی بوده و یا انتخابی باشد بلکه مردم هموار در تعیین سرنوشت خود موثر بوده‌اند و به عنوان یک فرد مطلع گواهی می‌دهم انتخاب شدگان توسط مردم رای گرفته‌اند.

اسماعیلی با بیان اینکه اگر کسی مردم را ترغیب به عدم مشارکت در انتخابات کند کار برخلاف شرع و دین انجام داده است، افزود: بخاطر اسلام، نظام، کشور و شرع باید همگان در انتخابات شرکت کنند تا رئیس جمهور با رای بالایی انتخاب شود که بتواند در حل مسائل داخلی و خارجی قدرت بالایی داشته باشد.

وی یادآور شد: انتخابات باید رقابتی باشد اما شورای نگهبان نیز دارای وظایف خاص و روشنی بوده و در چارچوب قانون صلاحیت‌ها را تایید می‌کند و هیچ‌کس نباید برای شورای نگهبان تعیین تکلیف کند.

این مسئول با اشاره به اینکه ۷ نفر احراز صلاحیت شده‌ نیز می‌توانند تنور انتخابات را گرم کنند، ادامه داد: شورای نگهبان مر قانون را در نظر می‌گیرد و مماشاتی در این زمینه ندارد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: بسیاری از افرادی که هشت سال در کشور مسئولیت داشتند و نتوانستند گرهی از مشکلات مردم باز کنند، با شعار تحول به میدان آمده بودند.

اسماعیلی بیان داشت: نگران مشارکت مردم در انتخابات هستیم چرا که عدم کارآیی مسئولان کشور و حل نکردن مشکلات اساسی موجب تحت فشار قرار گرفتن مردم شده است اما به نظرم بازهم حضور قابل قبولی از مردم در پای صندوق‌های رای خواهیم داشت.

وی در خصوص اعلام لیست کاندیداهای مورد حمایت شورای وحدت و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در انتخابات شوراهای اسلامی، گفت: هنوز به جمع‌بندی قطعی در این زمینه نرسیده‌ایم چرا که افراد انقلابی، جهادی و متعهد حاضر به حضور در میدان رقابت نیستند.

این مسئول تصریح کرد: کمیته مشترکی با شورای وحدت استان زنجان تشکیل شده است و قرار است از بین ثبت‌نام کنندگان در شورای اسلامی شهر افراد مورد نظر انتخاب و  معرفی شوند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در تایید صلاحیت‌ها، ملاک وضع فعلی افراد است، گفت: گاهی برخی افرادی که از سوی این سیستم مورد تایید قرار گرفته‌اند و در حال حاضر شرایط احراز صلاحیت ندارند، برعلیه تصمیمات شورای نگهبان فعالیت می‌کنند که کار غلط و اشتباهی است.

اسماعیلی با بیان اینکه برخی افراد برای رسیدن به قدرت و ثروت از هر ابزاری استفاده می‌کنند، افزود: کاندیدایی که رسانه بیگانه او را تبلیغ می‌کند نمی‌تواند فرد اصلحی برای ملت ایران باشد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر