logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۱۳۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان:

پروژه مسکن فرهنگیان زنجان تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود

پروژه-مسکن-فرهنگیان-زنجان-تا-هفته-آینده-تعیین-تکلیف-می‌شود
معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان گفت: تا یک هفته آینده با حضور معاون عمرانی جلسه برگزار و نتیجه اجرایی مسکن فرهنگیان استان زنجان مشخص شود.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، سیاستگذاری را مهمترین اولویت و برنامه  جلسات استانی آموزش و پرورش عنوان کرد و اظهار داشت: به دلیل سیاستگذاری برای امور مطروحه ضروری است مدیران شخصا در این جلسات حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: گذراندن مصوبه یک بخش و پیگیری بخش دیگری است که باید مدیران در خصوص اجرای مصوبات دقت داشته و اگر اجرایی نشد باید مدیران پاسخگو باشند.

این مسئول بر ضرورت آغاز عملیات اجرایی ۲۱ مدرسه در سال ۱۴۰۰ تاکید کرد و گفت: تا یک هفته آینده با حضور معاون عمرانی جلسه برگزار و نتیجه اجرایی مشخص شود.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان یادآورشد: به دلیل انتخاب آموزش و پرورش استان زنجان برای برنامه‌ریزی ملی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان ضروری است برنامه‌های فرهنگی و پرورشی متناسبی در استان تدوین شود.

مرادی خاطرنشان کرد: جلسه‌ای با حضور مدیران دستگاه‌های فرهنگی برگزار و تکالیف مشخص و برنامه‌ریزی شود تا برنامه‌ها در شان استان و ملی اجرایی شود.

جعفر گنج خانلو، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان امسال با شعار هر خانه یک پایگاه و هر دانش‌آموز یک مهارت اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت از نیمه دوم خرداد آغاز و تا شهریورماه اجرایی می‌شود، افزود: این برنامه‌ها در ۵ محور مهارتی برگزار می‌شود‌.

این مسئول بیان داشت: برنامه‌های اوقات فراغت بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا و به صورت غیر حضوری در  قالب۴۶۷ پایگاه اوقات فراغت اجرایی می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر