logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۱۳۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

درخواست بنیاد شهید و تشکل‌ها، اجرای 100 درصدی قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران است

درخواست-بنیاد-شهید-و-تشکل‌ها،-اجرای-100-درصدی-قانون-جامع-خدمات-رسانی-به-ایثارگران-است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: مجلس شورای اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و تشکل‌ها خواستار اجرای صفر تا صد قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران هستند تا کارفرمایان دولتی و غیردولتی تعیین تکلیف شوند.

علی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگارموج رسا;  اظهار داشت: قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به دستگاه‌های استان از سوی استانداری زنجان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه اختلاف نظر در خصوص این قانون کشوری است، افزود: در حال حاضر دستگاه‌های اجرایی مشغول جمع‌آوری  مدارک از ایثارگران هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بخشی از ایثارگران که دارای کارفرمای غیردولتی هستند، هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند و قرار است برابر برنامه‌های پنجم و ششم این تعیین تکلیف انجام شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی،  بنیاد شهید و امور ایثارگران و تشکل‌ها خواستار اجرای صفر تا صد قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران هستند تا کارفرمایان دولتی و غیردولتی تعیین تکلیف شوند.

کاظمی گفت: بر اساس پیشنهاد مجلس شورای اسلامی و پیش‌بینی انجام شده در بودجه 1400 ، بخشی از قانون جامع ایثارگری نیز اجرایی می‌شود اما هنوز ابلاغی در این زمینه ارائه نشده است.

وی یادآور شد: به همه ادارات فرم ارسال شده است تا آمار واقعی ایثارگران مشمول احصا شود چرا که دستگاه‎های متعددی در این زمینه درگیر هستند.

این مسئول بیان داشت: آمار خانواده شهدا و جانبازان استان زنجان در سامانه وجود دارد اما ممکن است برخی نیز در این آمار نباشند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر