logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۱۳۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون عمرانی استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا مطرح کرد

پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین همچنان در "گیر" اعتبار

پروژه-دو-خطه-کردن-راه-آهن-زنجان-قزوین-همچنان-در-"گیر"-اعتبار
معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به مشکل تزریق پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین گفت: به احتمال زیاد پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین به دلیل مشکل تزریق اعتبار با وقفه کوتاه مدت به بهره‌برداری برسد.

مهرداد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد پروژه دو خطه کردن راه آهن استان زنجان اظهار کرد: قرار بود این پروژه تا پایان خرداد ماه به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه شرایط بهره‌برداری از این پروژه تزریق مستمر اعتبار اعتبار بود تصریح کرد: تزریق مالی این پروژه کمی با وقفه اتفاق می‌افتد.

معاون عمرانی استاندار زنجان با تاکید براینکه این موضوع به احتمال زیاد افتتاح پروژه را با تاخیر مواجه کند بیان کرد: یکی از پیمانکاران پروژه دو خطه کردن زنجان- قزوین از برنامه‌ زمانبدی عقب است.

وی خاطر نشان کرد: تزریق اعتبار به هر دلیلی تغییر کند در شرایط پیشرفت پروژه تاثیر گذار است. بنابراین روند اجرای پروژه به تزریق اعتبارات بستگی دارد.

سلطانی با تاکید بر اینکه اگر شرایط تزریق اعتبار پروژه به همین روال ادامه داشته باشد بهره‌برداری پروژه با یک وقفه کوتاه مدت انجام می‌شود یادآور شد: در حال حاضر هر سه قطعه پروژه فعال بوده و روند تکمیل پروژه ادامه دارد.

وی در مورد علت مشکلات اعتباری پروژه به موج رسا گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های ملی بوده و اعتبار کلانی نیاز دارد و در استان اهتمام ویژه برای بهره‌برداری این پروژه انجام شده است و تامین اعتبار این پروژه باید در سطح ملی اتفاق بیفتد.

معاون عمرانی استاندار زنجان با تاکید براینکه بعد از سفر نوبخت و وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان 150 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص داده شد گفت: بعد از آن استاندار زنجان به دنبال تخصیص اعتبار به میزان 200 میلیارد تومان دیگر بود که به تایید ریاست جمهوری رسید اما از این 200 میلیارد تومان تنها 40 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی با تاکید براینکه این امیدواری وجود دارد که این پروژه با یک وقفه‌ای کوتاه مدت به بهره‌برداری برسد ادامه داد: استاندار زنجان نیز به جد پیگیر اتمام این پروژه است./ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر