logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۱۳۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

هیچ ابلاغی برای افزایش قیمت روغن در زنجان دریافت نکردیم

هیچ-ابلاغی-برای-افزایش-قیمت-روغن-در-زنجان-دریافت-نکردیم
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه هیچ کمبودی در تامین اقلام اساسی از جمله روغن وجود ندارد، گفت: توزیع روغن از طریق فروشگاه‌های بزرگ به دلیل اِعمال کنترل در عرضه است.

محمدرضا آبی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص افزایش قیمت روغن خوراکی اظهار داشت: تاکنون هیچگونه ابلاغی برای افزایش قیمت هیچ کالای اساسی از جمله روغن واصل نشده است.

وی در خصوص اخبار منتشره نسبت به افزایش 35 درصدی قیمت روغن خوراکی خاطرنشان کرد: تمام این موارد، بحث‌های مربوط به خود انجمن‌های روغن و شایعاتی است که انتشار پیدا کرده است.

آبی‌پور تصریح کرد: هرگونه ابلاغ قیمت رسمی کالاها فقط از طریق سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان انجام می‌شود و در صورتی که افزایش قیمت روغن واصل شود، اجرا خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان در خصوص کمبود روغن در بازار گفت: هیچگونه کمبودی در کالاهای اساسی از جمله روغن خوراکی نداریم.

وی در خصوص کمبود روغن در فروشگاه‌های کوچک اظهار داشت: در اختلاف قیمت‌ها معمولاً کالاها را به صورت کنترل‌شده و از طریق فروشگاه‌های بزرگ، عَرضه می‌کنیم تا قابل کنترل باشد.

آبی‌پور خاطرنشان کرد: اگر روغن در فروشگاه‌های کوچک و محلی، وجود ندارد به این دلیل است که می‌خواهیم اِعمال کنترل کرده و از طریق مبادی قابل کنترل، عَرضه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نه الان و نه در آینده، کمبودی در تامین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد، افزود: تمام پیش‌بینی‌ها تاکنون به طور کامل انجام شده و مشکلی وجود ندارد.

آبی‌پور تصریح کرد: هیچ کمبود و مشکلی در تامین کالاهای اساسی مانند مرغ، روغن، شکر، قند و برنج نداریم و به اندازه کافی عَرضه می‌شوند و اگر زمانی، محدودیت‌هایی در شبکه توزیع ایجاد می‌شود فقط به دلیل اِعمال کنترل‌ها است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر