logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۱۳۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبرداد؛

شناسایی بیش از 200 واحد تولیدی مشکل‌دار در استان زنجان

شناسایی-بیش-از-200-واحد-تولیدی-مشکل‌دار-در-استان-زنجان-
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان از شناسایی بیش از 200 واحد تولیدی مشکل‌دار در استان زنجان گفت: عمده این واحدها در گروه واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان زنجان قرار دارد.

علی یگانه فرد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به رصد مشکلات واحدهای تولیدی استان زنجان توسط کارگروه ویژه‌ای در اتاق بازرگانی اظهار کرد: مشکلات واحدهای تولیدی استان زنجان توسط این کارگروه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با تاکید براینکه سال گذشته نیز واحدهای تولیدی در استان زنجان رصد و احصا می‌شد تصریح کرد: مشکل واحدهای تولیدی استان زنجان به موضوعات مختلفی برمی‌گردد و این واحدها با یک نوع مشکل مواجه نیستند که به راحتی بتوان نسبت به حل مشکلات آن‌ها اقدام کرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 200 واحد با مشکلات مختلف در استان زنجان مواجه هستند عنوان کرد: عمده این واحدها در گروه واحدهای کوچک و متوسط هستند.

وی با اشاره به اینکه از مجموع 200 واحد مشکل‌دار نزدیک به 50 واحد جزو واحدهای بزرگ استان محسوب می‌شوند ادامه داد: مشکلاتی بانکی، مالیات، مشکل مواد اولیه و غیره از جمله مشکلاتی است که گریبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان را گرفته است.

یگانه‌فرد با تاکید براینکه مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروهی که به منظور احیای واحدهای تولیدی در اتاق بازرگانی استان زنجان تشکیل شده بررسی می‌شود ابراز کرد: در این کارگروه بعد از احصای مشکلات نسبت به حل آنها راهکار مناسبی تعریف می‌شود.

وی با تاکید براینکه امسال حل مشکلات واحدهای تولیدی در دستور کار اتاق بازرگانی زنجان قرار گرفته است اظهار داشت: در احصای مشکلات واحدهای تولیدی با بسیج مهندسین استان همکاری دوجانبه داریم و هدف ما تسهیل‌گری و فعال کردن واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل در استان زنجان است./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر