logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۱۳۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با موج رسا:

نامگذاری سال 1400 انتقاد غیرمستقیم رهبر انقلاب به دولت بود

نامگذاری-سال-1400-انتقاد-غیرمستقیم-رهبر-انقلاب-به-دولت-بود
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: نامگذاری سال 1400 به عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها؛ مانع‌زدایی‌ها» انتقاد غیرمستقیم رهبر معظم انقلاب اسلامی به دولت مبنی بر این بود که جهش تولید آنطور که باید محقق نشده است.

حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نامگذاری و شعار سال‌های اخیر که با تاکید بر تولید بوده است، اظهار داشت: شعار سال 1400 عالمانه‌ترین، منصفانه‌ترین و به شکل احسن وجه، یک انتقاد توام با تقوا به عملکرد دولت در حوزه تولید بود.

وی با بیان اینکه تاکید رهبر انقلاب در سال جاری بر تولید به این معنی بود که در سال گذشته به توفیق مورد نظر در حوزه تولید دست نیافتیم، خاطرنشان کرد: اما ایشان به جای نگاه منفی و استفاده از افعال منفی، انتقاد کرده و فرض را بر این گرفتند که آن توفیقی که باید در سال گذشته می‌داشتیم را به دست نیاوردیم.

حجت‌الاسلام باقری افزود: راهبرد و تاکید رهبر انقلاب در نامگذاری سال جاری این بود که باید به دنبال این باشیم که چه چیزی باعث عدم تحقق شعار سال قبل شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولین دلیل عدم تحقق و دستیابی به شعار سال قبل، موانع بود، گفت: عامل و دلیل دوم نیز این بود که حاکمیت و در راس آن دولت، پشتیبانی لازم از تولید را نکرد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال جاری 2 انتقاد غیرمستقیم به دولت وارد کردند، اظهار داشت: تاکید ایشان بر این بود که باید جلوی موانع مسیر تولید، گرفته می‌شد و همچنین باید پشتیبانی لازم از تولید صورت می‌گرفت که به اندازه کافی انجام نشده است.

حجت‌الاسلام باقری تصریح کرد: نامگذاری سال 1400 انتقاد اخلاقی، حرفه‌ای و عالمانه رهبر انقلاب از عملکرد دولت در حوزه تولید است.

وی با تاکید بر اینکه برای دستیابی به جهش تولید مورد نظر رهبر انقلاب حتماً نیاز داریم که هم موانع برداشته شود و هم دولت با تمام قوا از تولید، پشتیبانی کند، گفت: مجلس شورای اسلامی نیز نقش خود در مانع‌زدایی که اصلاح قوانین است را انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام باقری افزود: مجلس در خصوص پشتیبانی از تولید نیز تمام پشتیبانی‌های قانونی را پیگیری می‌کند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر