logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۱۳۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

اعلام حمایت و رضایت سهامداران عمده از بترانس

اعلام-حمایت-و-رضایت-سهامداران-عمده-از-بترانس
نشست هم‌اندیشی و دورهمی سهامداران عمده گروه صنعتی ایران ترانسفو (با نماد بترانس) مجدداً احیا شد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی ایران ترانسفو، جلسه بررسی عملکرد ۱۲ ماهه و بررسی بودجه سال ۱۴۰۰   شرکت ایران ترانسفو با حضور نمایندگان سهامداران عمده شامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، شرکت سرمایه‌گذاری امین توان‌آفرین‌ساز و شرکت مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) برگزار شد.

مهمترین هدف از برگزاری این نشست، هم‌اندیشی مدیران شرکت ایران ترانسفو و سهامداران عمده برای بررسی عملکرد سال مالی ۱۳۹۹ و بحث و گفت‌وگو در خصوص برنامه‌های پیش روی ایران ترانسفو بود.

مدیر امور مجامع و سهام شرکت ایران ترانسفو در این جلسه با اشاره به افزایش سرمایه 871 درصدی شرکت ایران ترانسفو از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی زمین طی سال گذشته گفت: سرمایه شرکت از 3 هزار و 750 میلیارد ریال به بیش از 36 تريليون و 402 ميليارد و 756 ميليون ريال (000/000/756/402/36 ريال) افزایش یافته که به 000/756/402/36 سهم عادي هزار ريالي با نام، تقسيم و پرداخت شد.

محمدی افزود: مراحل ثبت و پذیرش 3 شرکت زیرمجموعه خود شامل شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان، شرکت عایق‌های الکتریکی پارس و شرکت ایران ترانسفو ری در فرابورس در جریان است که تصویب نهایی آن‌ها از طریق سامانه «کدال» اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین معاونت مالی و اقتصادی شرکت، گزارش جامعی از عملکرد شرکت در سال مالی ۹۹ ارائه داد که حاکی از رشد چشمگیر ‌در فروش و سودآوری و بهبود ساختار مالی و وصول مطالبات و سایر شاخص‌های مالی بود.

در ادامه ای نشست، دکتر ظهیری (مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو) رشد و توسعه روزافزون این شرکت را نتیجه حمایت‌های همه‌جانبه سهامداران عنوان کرد و ادامه نوسازی و بهینه‌سازی و اورهال برخی تجهیزات و گلوگاه‌های تولیدی شرکت را از برنامه‌های  این مجموعه در سال ۱۴۰۰ اعلام کرده و تقاضای همراهی سهامداران را داشت.

در این جلسه، نمایندگان سهامداران عمده در خصوص صیانت از ارزش سهام شرکت در بازار سرمایه با یکدیگر مذاکره و متّفقاً بر این امر تاکید و توافق کردند.

همچنین نمایندگان سهامداران عمده با بررسی گزارش عملکرد شرکت در سال ۹۹ ضمن ابراز رضایت و تشکر از هیات‌مدیره، مدیرعامل و کارکنان، خواستار ارائه برنامه مدیریت برای دوام توسعه هرچه بیشتر شرکت، قبل از برگزاری مجمع شده و حمایت تمام‌قد خود از این شرکت را اعلام کردند.

گفتنی است علی‌رغم استمرار تحریم‌های ظالمانه در سال 1399 فروش و سود شرکت اصلی و شرکت‌های تابعه به میزان قابل توجهی افزایش داشته است.

مضاف بر این مقرر شد از این پس این جلسات به صورت منظم و دوره‌ای با حضور سهامداران عمده برگزار شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر