logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۱۳۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد:

دریافت ۱۱۵ قطعه زمین برای تامین ۱۰۸۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در زنجان

دریافت-۱۱۵-قطعه-زمین-برای-تامین-۱۰۸۰-واحد-مسکونی-در-قالب-طرح-اقدام-ملی-مسکن-در-زنجان
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تاکنون ۱۱۵ قطعه زمین برای تامین ۱۰۸۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان دریافت کرده‌ایم.

به گزارش موج رسا; رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول یک سال گذشته ۵۸ واحد مسکونی برای اقشار کم‌درآمد در استان زنجان تکمیل و احداث شده است.

وی با اشاره به طراحی ۷۶۸ واحد مسکونی به مساحت 116 هزار و 870 مترمربع در طول یک سال گذشته از سوی این نهاد، خاطرنشان کرد: شروع به ساخت پروژه‌های جدید در قالب طرح اقدام ملی و مسکن محرومین به تعداد ۱۰۵۶ واحد در سطح استان از دیگر اقدامات این نهاد به شمار می‌آید.

خواجه‌ای تصریح کرد: پروژه‌های مسکونی 368 واحدی گلشهر زنجان، 96 واحدی هیدج، 16 واحدی صائین‌قلعه، 96 واحدی آببر، 126 واحدی خرمدره و ۸۰ واحدی فاز ۲  هیدج از جمله پروژه‌هایی هستند که در قالب طرح اقدام ملی مسکن از سوی این نهاد انقلابی در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: مهمترین اهداف و رسالت این نهاد، تامین مسکن محرومان و اقشار کم‌درآمد است.

وی اظهار داشت: تامین مسکن، گامی مهم در دستیابی به توسعه پایدار است که در حال حاظر این نهاد انقلابی به این موضوع توجه جدی دارد به طوری که در راستای سیاست‌ها و راهبردهای توسعه‌ای مسکن کشور گام برداشته و مطابق با رویکردها و راهبردهای حمایتی از اقشار ضعیف جامعه، حرکت کرده است.//آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر