logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۱۳۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

ارائه طرح یکپارچه سازی سامانه‌های اطلاعاتی به صحن علنی مجلس

ارائه-طرح-یکپارچه-سازی-سامانه‌های-اطلاعاتی-به-صحن-علنی-مجلس
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: طرح یکپارچه سازی سامانه‌های اطلاعاتی و داده‌های کشور تا دو هفته آینده به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طرح یکپارچه سازی سامانه‌های اطلاعاتی و داده‌های کشور در حال حاضر در کمیته تخصصی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه بررسی این طرح تا دو هفته آینده به طول می‌کشد، افزود: پس از انجام بررسی‌های لازم این طرح از کمیسیون صنایع به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولیت این طرح به من واگذار شده است، بیان داشت: نیازمند قوانین شفاف و دقیق در این زمینه هستیم تا ساماندهی لازم انجام شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ساماندهی سامانه‌های اطلاعاتی موجب افزایش چابکی ادارات و سازمان‌ها شده و تدابیر حفاظتی و امنیتی در راستای صیانت از داده‌ها انجام می‌شود.

طاهری ادامه داد: جزئیات این طرح پس از بررسی نهایی اعلام می‌شود اما یکی از مهمترین مزیت‌های آن مدیریت بر نحوه نگهداری، پردازش و یکپارچه سازی است.

وی گفت: با تصویب این طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اقدامات لازم برای ساماندهی اطلاعات و داده‌های کشور انجام می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر