logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۱۲۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان:

فیلم انتخاب توسط بسیج هنرمندان استان زنجان تولید می‌شود

فیلم-انتخاب-توسط-بسیج-هنرمندان-استان-زنجان-تولید-می‌شود
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: به منظور شور آفرینی در انتخابات 28 خرداد، فیلم انتخاب توسط بسیج هنرمندان استان زنجان تولید می‌شود.

سید سجاد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: به منظور شور آفرینی در انتخابات خرداد 1400،  انجمن فیلم بسیج هنرمندان در تدارک تولید فیلم کوتاهی با عنوان انتخاب است.

وی با بیان اینکه این فیلم به کارگردانی اصغر محمدی تولید می شود، افزود: برای تولید این فیلم نیازمند هنرور هستیم که طی فراخوانی علاقه مندان می توانند از روز پنج شنبه 30 اردیبهشت ماه تولید به سازمان بسیج هنرمندان استان مراجعه کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این فیلم کوتاه قبل از برگزاری انتخابات آماده و در فضای مجازی و شبکه اشراق پخش می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان در خصوص آخرین اقدامات سازمان بسیج هنرمندان برای برگزاری کنگره 3535 شهید استان، اظهار داشت: دبیری کنگره 3535 شهید استان زنجان از سال گذشته به سازمان بسیج هنرمندان استان واگذار شده است.

موسوی با بیان اینکه در حال حاضر دیوار نویسی سطح شهر توسط هنرمندان زنجانی با عناوین ایثار و شهادت، اشعار و آرم کنگره انجام می شود، افزود: در شهرستان های استان نیز به همت کانون ها دیوار نویسی در سطح شهر انجام می شود.

وی تجدید چاپ کتاب هنرمندان استان زنجان به مناسبت برگزاری کنگره 3535 شهید استان خبرداد و گفت: کتاب شعری در خصوص شهدای جنگ تحمیلی و حاج قاسم سلیمانی با عنوان قامت سرخ سلیمانی عاریت گرفته شده از شهید قامت بیات و سردار سلیمانی چاپ شده است.

این مسئول با اشاره به ارائه فراخوان جشنواره ملی نگاتیو سرخ از سوی بسیج هنرمندان استان زنجان، یادآور شد: آثار خوبی در بخش‌های مختلف این جشنواره به دبیرخانه ارسال شده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از تولید سرود سلیمانی آسمانی شد توسط بسیج هنرمندان استان خبرداد و گفت: این سرود با شعری از حاج ولی‌الله کلامی و خوانندگی سعید پور علی از بسیجیان هنرمند و خوش فکر استان زنجان از صدای ملی پخش می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر