logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۱۲۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان در گفت‌و‌گو با موج رسا؛

زنجان آماده برگزاری انتخابات پرشور در خرداد 1400 است/ تعداد شعب اخذ رای در استان افرایش می‌یابد

زنجان-آماده-برگزاری-انتخابات-پرشور-در-خرداد-1400-است-تعداد-شعب-اخذ-رای-در-استان-افرایش-می‌یابد
معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان گفت: استان زنجان آماده برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری در ۲۸ خرداد است.

خدابخش مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: ستاد انتخابات در زمان مقرر فعالیت خود را آغاز کرده است و کمیته‌های زیر مجموعه در حوزه‌های پشتیبانی، امنیتی، اجرایی و فنآوری تمیهدات لازم را اخذ کرده‌اند.

وی از آسیب شناسی انتخابات گذشته استان زنجان خبرداد و گفت: علاوه بر اجرای مطلوب انتخابات تمهیدات لازم برای برگزاری در شرایط کرونایی پیش‌بینی شده است.

این مسئول یادآور شد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تامین سلامت شهروندان، رای دهندگان، مجریان و ناظران انتخابات ضروری است و در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه  استان آماده برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری در  ۲۸ خرداد است، افزود: جلسات متعددی در قالب ستاد انتخابات در استان برگزار شده است.

مرادی یادآور شد: در خصوص تعداد شعب انتخابات شوراهای اسلامی شهر در هئیت‌‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌ها تصمیم‌گیری می‌شود و در خصوص تعداد شعب شوراهای روستا در  بخش‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

وی از افزایش تعداد شعب اخذ رای در استان خبرداد و گفت: هنوز جمع‌بندی این موضوع اعلام نشده است.

این مسئول در خصوص آمادگی شهرستان‌های استان برای برگزاری انتخابات، بیان داشت: جلسات مختلف با حضور مسئولان شهرستان برگزار و مسائل اجرایی شهرستان‌ها مورد بررسی قرار گرفته است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: در خصوص تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای شهر، پس از اعلام نظر هئیت اجرایی استان، هئیت‌های نظارت شهرستان اعلام نظر کرده‌اند و رد صلاحیت شدگان باید اعتراض خود را به هئیت مرکزی نظارت ارائه کنند.

مرادی خاطرنشان کرد: هئیت‌های اجرایی بخش‌ها در خصوص داوطلبان شورای روستا نظر داده‌اند و  هئیت نظارت بخش در حال بررسی صلاحیت کاندیداها است و شهرستان نظر نهایی را در این زمینه خواهد داد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر