logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۱۲۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

حشد شعبی عراق با ملت فلسطین اعلام همبستگی کرد

حشد-شعبی-عراق-با-ملت-فلسطین-اعلام-همبستگی-کرد
نیروهای مردمی عراق با صدور بیانیه ای تاکید کردند که با نگرانی بروز حوادث در فلسطین را دنبال کرده و ملت این کشور را برای بازپس گیری حقوق از دست رفته اشان یاری می کنند.

به گزارش موج رسا; به نقل از السومریه نیوز، نیروهای حشد شعبی عراق با صدور بیانیه‌ای نسبت به آخرین تحولات فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.

نیروهای مردمی عراق در این بیانیه ضمن اعلام همبستگی با ملت فلسطین تاکید کردند که با نگرانی بروز حوادث در فلسطین را دنبال می‌کنند

در این بیانیه آمده است: دستانی که ملت عراق را هدف قرار می‌دهد امروز هم جنایات فجیعی را علیه ملت فلسطین در سرزمینشان مرتکب می‌شوند.

در ادامه بیانیه آمده است: ما با ملت فلسطین در دفاع از اراضی غصب شده و حقوق سلب شده شأن توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی که پیوسته در حال کشتار فلسطینیان است، ابراز همبستگی می‌کنیم.

این موضع عراق برگرفته از مواضع شجاعانه آیت الله سید علی سیستانی مرجعیت عالی قدر شیعه عراق است، مرجعی که بر لزوم ایستادگی در کنار ملت فلسطین و حمایت از آن تاکید کرده بود.

گفتنی است که از زمان آغاز درگیری‌ها در اراضی اشغالی از ۶ روز پیش، حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی به غزه همچنان ادامه دارد. این در حالی است که مقاومت نیز با حملات موشکی خود ضربات دردناکی را به صهیونیست‌ها در تل آویو و عسقلان و اشدود و دیگر شهرهای اراضی اشغالی وارد کرده است./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر