logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۱۲۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیات کاراته استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

دوره تئوری مربیگری درجه یک و 2 رشته‌های مختلف ورزشی از 31 اردیبهشت آغاز می‌شود

دوره-تئوری-مربیگری-درجه-یک-و-2-رشته‌های-مختلف-ورزشی-از-31-اردیبهشت-آغاز-می‌شود
دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: دوره تئوری مربیگری درجه یک و 2 رشته‌های مختلف ورزشی از 31 اردیبهشت به صورت مجازی توسط هیات کاراته استان زنجان آغاز می‌شود.

اکبر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: هیات کاراته استان زنجان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اقدام به برگزاری دوره‌های تئوری مربیگری درجه یک، 2 و 3 تمام رشته‌های ورزشی کرده است.

وی با بیان اینکه دوره درجه 3 در نیمه اول اردیبهشت برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این دوره 60 نفر از بیش از 15 استان کشور شرکت کرده بودند.

نوروزی افزود: گواهی حضور در دوره از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برای قبول‌شدگان این دوره، صادر شد.

دبیر هیات کاراته استان زنجان با بیان اینکه آخرین مهلن ثبت‌نام در دوره‌های درجه یک و 2 تا 30 اردیبهشت است، گفت: علاقه‌مندان به مربیگری در رشته‌های مختلف ورزشی از سراسر کشور می‌توانند به صورت مجازی در این دوره ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه دوره‌های درجه یک و 2 از 31 اردیهبشت به صورت مجازی آغاز می‌شود، اظهار داشت: مدت این دوره 10 روز خواهد بود و برای تمام پذیرفته‌شدگان، گواهی حضور در دوره از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان صادر خواهد شد.

نوروزی با تاکید بر اینکه علاقه‌مندان به مربیگری در تمام رشته‌های ورزشی هم در بخش آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: داشتن حداقل 23 سال سن و حداقل مدرک تحصیلی دیپلم از جمله شرایط متقاضیان است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر