logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۱۲۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان خبرداد

31 مرداد آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره آفرینش‌های هنری کنگره شهدای زنجان

31-مرداد-آخرین-مهلت-ارسال-آثار-به-جشنواره-آفرینش‌های-هنری-کنگره-شهدای-زنجان
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره آفرینش‌های هنری کنگره ملی شهدای دفاع مقدس استان زنجان تا پایان مرداد ماه سال جاری فرصت ارسال آثار دارند.

کامران جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان به عنوان رئیس کمیته آفرینش‌های هنری کنگره 3535 شهید استان زنجان انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه در قالب کمیته آفرینش‌های هنری در 4 بخش شعر، خاطره‌نویسی، طراحی، فیلم کوتاه و مستند آثار هنرمندان در موضوع دفاع مقدس و شهدای استان زنجان جمع‌آوری می‌شود، افزود: دبیران هر بخش از این جشنواره انتخاب شده‌اند.

این مسئول از انتخاب داوران هر بخش جشنواره کنگره ملی شهدای استان خبرداد و گفت: تبلیغات و فراخوان این جشنواره از دوم اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان تصریح کرد: تا کنون آثار خوبی در بخش‌های مختلف از استان‌های کشور به این جشنواره ارسال شده است و علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان مرداد ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

جعفری خاطرنشان کرد: پس از داوری آثار برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره چند روز مانده به برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان، معرفی می‌شوند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر