logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۱۲۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی به موج رسا خبر داد؛

بررسی پیشنهادات جدید نمایندگان برای ساماندهی بازار خودرو در کمیسیون صنایع مجلس

بررسی-پیشنهادات-جدید-نمایندگان-برای-ساماندهی-بازار-خودرو-در-کمیسیون-صنایع-مجلس
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهادات جدید نمایندگان برای طرح ساماندهی بازار خودرو در کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، بررسی می‌شود.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به دلیل وجود نابسامانی در بازار خودرو طرحی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی آماده شد تا جلوی هیجانات کاذب این بازار گرفته شود.

وی با بیان اینکه خودرو در سال‌های اخیر دچار چالش‌های جدی شده است، افزود: باید طرحی برای ساماندهی این بازار ارائه می‌شد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون تخصصی صنایع در این زمینه طرح ارائه کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال‌‌های اخیر قیمت خودرو واقعی نبوده و کیفیت لازم را نیز نداشته است که این موضوع باید ساماندهی شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در خصوص برگشت طرح پیشنهادی کمیسیون صنایع در خصوص ساماندهی وضعیت بازار خودرو از صحن علنی به کمیسیون صنایع، ادامه داد: این طرح از سوی شورای نگهبان ارجاع داده شده بود که ایرادات آن رفع و قرار شد چند بند جدید اضافه شد.

طاهری یادآور شد: برای پخته‌تر شدن طرح پیشنهادات جدیدی از سوی نمایندگان مجلس ارائه شده است که این هفته روز یکشنبه یا روز سه شنبه دوباره در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با بررسی پیشنهادات و اضافه شدن پیشنهادات جدید این طرح دوباره در صف ارائه در صحن علنی قرار می‌گیرد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر