logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۱۲۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
از سوی مدیرکل بنیاد شهید زنجان؛

برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در زنجان تشریح شد

برنامه‌های-گرامیداشت-سوم-خرداد-در-زنجان-تشریح-شد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد برنامه‌های مختلفی در زنجان برگزار می‌شود.

علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد، وبینار تجلیل از فاتحان خرمشهر به صورت کشوری برگزار و از خانواده‌های شهدای خرمشهر، جانبازان و فرماندهان این عملیات بزرگ تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه اسامی رزمندگان و فرماندهان عملیات آزاد سازی خرمشهر به استانداری زنجان برای ابلاغ به ادارات ارائه شده است، افزود: از این رزمندگان و فرماندهان تجلیل می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: حضور نمادین برسر مزار شهدای سوم خرداد و افتتاح، کلنگ‌زنی و بهره‌برداری ازپروژه‌های مختلف به مناسبت سوم خرداد در استان انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از تعویض پرچم مزارهای شهدای استان به مناسبت سوم خرداد خبرداد و گفت: نرم افزارهای چند رسانه‌ای و تولید محتوا به مناسبت این روز تولید می‌شود.

کاظمی با اشاره به آغاز سریال شهید شهریاری همزمان با سوم خرداد در شبکه‌های ملی، بیان داشت: دیدار نمادین با خانواده‌های شهدا و تزریق واکسن به خانواده‌های شهدا رزمندگان و ایثارگران سوم خرداد از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه در فضای مجازی و مصلی‌ها در صورت اقامه نماز از برنامه‌های پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: در صورت بهبود شرایط بیماری کرونا نمایشگاه عکس در مصلی‌ها برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا به صورت مجازی در شبکه‌های اجتماعی و معرفی شهدای عملیات سوم خرداد در بستر شبکه شاد برنامه‌های سوم خرداد در زنجان است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر