logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۱۲۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان ماهنشان:

مشارکت حداکثری در انتخابات، قوت دولت بعدی و قدرت بازدارندگی کشور را در پی دارد

مشارکت-حداکثری-در-انتخابات،-قوت-دولت-بعدی-و-قدرت-بازدارندگی-کشور-را-در-پی-دارد
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به اهمیت بالای انتخاب مسئولا به دست مردم گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، قوت دولت بعدی و قدرت بازدارندگی کشور را در پی دارد

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر شهرستان ماهنشان اظهار داشت: مردم‌سالاری دینی و انتخاب مسئولان کشور به دست مردم اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی، مشارکت بالا را اولویت اول انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در وحله اول سبب ایجاد قوت و توانایی دولت بعدی شده و سپس افزایش آبرو و امنیت و قدرت بازدارندگی کشور را در پی دارد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با بیان اینکه انتخاب مطلوب و انتخاب دولت لایق حکمرانی، اولویت دوم است، تصریح کرد: دولتی باید تشکیل شود که دارای کفایت و مدیریت، باایمان، لبریز از امید و معتقد به توانمندی‌های داخلی باشد.

امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به عدم دخالت رهبر معظم انقلاب در زمینه ورود اشخاص به انتخابات و انتخاب آن‌ها گفت: هیچ کس حق ندارد از مقام معظم رهبری برای حضور یا عدم حضور خود در انتخابات، استفاده کند.

وی ضمن قدردانی از کادر بهداشت و درمان به خاطر تلاش‌های شبانه‌روزی در جهت کنترل بیماری کرونا ابراز کرد: از صداوسیما نیز به جهت پوشش اخبار انتخاباتی و همچنین اطلاع‌رسانی در جهت کنترل بیماری کرونا قدردانی می‌شود.

امام جمعه شهرستان ماهنشان با ابراز تاسف عمیق و محکوم کردن شدید 2 حادثه بسیار تلخ و خونین اخیر در افغانستان و فلسطین گفت: بیداری، ایستادگی و عزم جزم ملت فلسطین جای تجلیل دارد.

وی اظهار داشت: بخش غربی کابل در افغانستان، یک منطقه شیعه‌نشین است که روز شنبه (۱۸ اردیبهشت برابر با 25 رمضان) ۸۵ دانش‌آموز در آن شهید و بیشتر از ۲۰۰ نفر مجروح شدند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با بیان اینکه تمام این نوجوانان ۱۰ الی ۱۲ ساله بودند، خاطرنشان کرد: این جنایت در جهان، بی‌نظیر بوده و سیاست شیطانی آمریکا در منطقه است.

وی با محکوم کردن این عمل شنیع، خواستار توجه بیشتر دولت افغانستان و مجامع بین‌المللی برای پیشگیری از تکرار اینگونه حوادث رنج‌آور شد.

امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه صهیونیست‌ها جز زبان زور، چیزی نمی‌فهمند، گفت: فلسطینی‌ها باید با افزایش قدرت و مقاومت خود، جنایتکاران را به تسلیم شدن و توقف اقدامات وحشی‌گرانه مجبور کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر