logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۱۲۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل بهزیستی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

پایگاه‌های بهزیستی آماده دریافت فطریه در سطح استان زنجان هستند

پایگاه‌های-بهزیستی-آماده-دریافت-فطریه-در-سطح-استان-زنجان-هستند
معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: پایگاه‌های بهزیستی استان در تمام شهرستان‌ها آماده دریافت فطریه مومنان در روز عید سعید فطر هستند.

نعمت ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه برخی پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه در استان به صورت مشترک بین اداره کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) است، اظهار داشت: 191پایگاه و 432 صندوق برای جمع‌آوری زکات فطره به صورت مشترک در سطح استان در معابر، مساجد و مصلاهای اقامه نماز عید سعید فطر، مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر پایگاه‌های مشترک، خود بهزیستی نیز پایگاه‌هایی به صورت مستقل در سطح ادارات خود مستقر خواهد کرد، خاطرنشان کرد: 59 صندوق ثابت، 34 صندوق سیار و حدود 10 شیرخوارگاه و موسسه دارای مجوز از بهزیستی در شهرستان‌ها مستقر خواهند بود.

ملکی افزود: شهروندان می‌توانند زکات فطره خود را به این صندوق‌ها نیز پرداخت کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان زنجان از فراهم شدن شرایط پرداخت فطریه به صورت الکترونیکی و غیرحضوری خبر داد و گفت: شهروندان جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا می‌توانند فطریه خود را به صورت الکترونیکی نیز پرداخت کنند.

وی اظهار داشت: مردم می‌توانند زکات فطره خود را علاوه بر روش حضوری به صورت الکترونیکی از طریق شماره حساب 210091434524111  و یا شماره کارت 5029081010321806 نزد بانک توسعه تعاون - مشارکت های مردمی بهزیستی استان و پرداخت کنند.

ملکی با بیان اینکه مبالغ جمع‌اوری شده برای جامعه هدف هزینه خواهد شد، خاطرنشان کرد: طبق قوانین شرعی و فتوای مراجع تقلید، فطریه جمع‌اوری شده در هر منطقه باید تا زمانی که نیاز است برای تامین معیشت نیازمندان در همان منطقه هزینه شود.

وی افزود: فطریه جمع‌آوری شده با رویکرد تامین معیشت جامعه هدف بهزیستی استان هزینه خواهد شد.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر