logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۱۱۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خبرداد

بخش ایثار و شهادت به جشنواره قصه‌گویی بین‌المللی اضافه شد/ چاپ 9 کتاب توسط کانون پرورش فکری زنجان

بخش-ایثار-و-شهادت-به-جشنواره-قصه‌گویی-بین‌المللی-اضافه-شد-چاپ-9-کتاب-توسط-کانون-پرورش-فکری-زنجان
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: بخش ایثار و شهادت و مدافعان سلامت به همت کانون مرکز با پیشنهاد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به جشنواره قصه‌گویی بین‌المللی اضافه شد.

علیرضا نوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کمیته کودک و نوجوان ابتکار کنگره 3535 شهید استان زنجان است چرا که تا کنون هیچ کنگره‌ای این کمیته را نداشته است.

وی با بیان اینکه با توجه به توانمندی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، ریاست این کمیته به مدیرکانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ابلاغ شد، افزود: در همین راستا و با تشکیل این کمیته، ادارات و سازمان‌هایی از جمله بهزیستی، کمیته امداد، آموزش و پرورش، شهرداری و بنیاد شهید به عضویت این کمیته در آمدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اعضای این کمیته برنامه‌های خود را در بخش کودک و نوجوان در حوزه شهدا و ایثار و شهادت به کمیته اعلام کردند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از ارائه 80 عنوان برنامه از سوی اعضا به کمیته کودک و نوجوان کنگره 3535 شهید استان زنجان خبرداد و گفت: 9 عنوان کتاب در مراحل آخر ویرایش توسط نویسندگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان قرار دارد که به زودی چاپ می‌شود.

نوری با اشاره به اضافه شدن بخش ایثار و شهادت و مدافعان سلامت به همت کانون مرکز با پیشنهاد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به جشنواره قصه‌گویی بین‌المللی، یادآور شد: سرود نیزی از سوی نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال تولید است که در زمان برگزاری کنگره 3535 شهید استان در مراسم و در میادین شهر زنجان اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: در حال رایزنی با یکی از کارگردانان مطرح تئاتر هستیم تا در موضوع شهدا نیز تولیداتی آماده شود که این برنامه در مراحل اولیه قرار دارد.

این مسئول ادامه داد: ساخت آرم کنگره 3535 شهید استان زنجان نیز از سوی علیرضا نوری خواننده مطرح استان زنجان، با شعری از عبدالجبار کاکایی و آهنگسازی قدیانی از آهنگسازان خوب کشوری انجام می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان تصریح کرد: کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان زنجان از کانون‌های برتر و اعضای قصه‌گوی این کانون در سطح استان و بین‌الملل دارای رتبه هستند.

نوری با اشاره به آماده سازی قصه‌گویی از مضامین کتاب شهدا از سوی قصه‌گویان استان زنجان، بیان داشت: این قصه‌ها ضبط و در فضای مجازی منتشر و در زمان بازگشایی مدارس نیز قصه گویان در مدارس حضور می‌یابند.

وی گفت: با توجه به توانمندی‌های موجود احتمال آغاز فاز جدید تالیف 9 عنوان کتاب دیگر نیز توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وجود دارد.

این مسئول بیان داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز به عنوان عضوی از کمیته کودک و نوجوان کنگره 3535 شهید استان زنجان در ایام برگزاری این کنگره طرح ایتام و اکرام را به نیت هر شهید یک حامی برگزار می‌کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر