logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۱۱۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان خبرداد

جریمه 500 هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف در استان زنجان

جریمه-500-هزار-تومانی-در-انتظار-رانندگان-متخلف-در-استان-زنجان
جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اعمال محدودیت در تعطیلات عید فطر گفت: رانندگانی که نسبت به این محدودیت بی‌توجه باشند 500 هزار تومان جریمه خواهند شد.

سرهنگ مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه طرح محدودیت تردد عید فطر از ساعت 14 روز سه‌شنبه در استان زنجان اعمال می‌شود اظهار کرد: در این مدت اجرای این طرح خودروها حق تردد بین استانی نخواهند داشت.

وی با تاکید براینکه همچنین از تردد خودروها در بین شهرستانها نیز جلوگیری می‌شود تصریح کرد: طرح محدودیت عید فطر تا بعد از ظهر روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

جانشین پلیس راه استان زنجان با تاکید براینکه انتظار داریم هم استانی‌ها این موضوع را مد نظر داشته باشند و با پلیس راه همکاری کنند گفت: اگر راننده‌ای نسبت به طرح محدودیت بی‌توجه باشد 500 هزار تومان جریمه خواهد شد.

وی با بیان اینکه براساس تصمیم ستاد ملی کرونا جرائم محدودیت کرونایی برای شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و شهرهای نارنجی نیز 500 هزار تومان تعیین شده است گفت: این محدودیت‌ها به خاطر تضمین سلامت خود مردم اعمال می‌شود و تا به امروز نیز مردم در اعمال محدودیت‌ها با پلیس‌راه همکاری بسیار خوبی داشتند.

جانشین پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: خودروهای باری که در جابه‌جایی اقلام اساسی فعالیت دارند و خودروهای مسافربری در این محدودیت‌ها اجازه تردد دارند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر