logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۱۱۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هیات فوتبال استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد؛

زمان نامعلوم مجمع انتخابات هیات فوتبال زنجان/ اصفهانیان کماکان رئیس می‌ماند

زمان-نامعلوم-مجمع-انتخابات-هیات-فوتبال-زنجان-اصفهانیان-کماکان-رئیس-می‌ماند
دبیر هیات فوتبال استان زنجان با اشاره به لغو برگزاری مجمع انتخابات ریاست این هیات برای دومین بار گفت: زمان جدید برگزاری مجمع انتخابات به نظر فدراسیون بستگی دارد.

مهدی ناصحی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان قرار بود که در اواخر سال آینده برگزار شود اما به 22 فروردین‌ماه سال جاری موکول شد.

وی با بیان اینکه برگزاری مجمع در فروردین‌ماه از سوی ستاد کرونا لغو شد، خاطرنشان کرد: این در حالی بود که مجوز برگزاری مجمع نیز اخذ شده بود اما ستاد کرونا استان، مجوز برگزاری را نداد.

ناصحی با بیان اینکه زمان بعدی مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان 18 اردیبهشت تعیین شده بود، افزود: علی‌رغم اخذ مجوز و آمادگی استان این تاریخ نیز از سوی فدراسیون فوتبال به دلیل شیوع کرونا لغو شد.

دبیر هیات فوتبال استان زنجان با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان هر لحظه آمادگی برگزاری مجمع را دارد، گفت: زمان جدید برگزاری مجمع به اعلام نظر فدراسیون فوتبال بستگی دارد.

وی با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 در کشور بحرین در خردادماه خاطرنشان کرد: شواهد نشان می‌دهد که برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان به بعد از پایان رقابت‌های مقدماتی یعنی اواخر خرداد و یا اوایل تیرماه موکول شود هرچند همه چیز به نظر فدراسیون بستگی دارد.

ناصحی با تاکید بر اینکه هر لحظه آمادگی برگزاری مجمع را داریم، اظهار داشت: با این وجود منتظر اعلام برنامه جدید از سوی فدراسیون خواهیم بود.

دبیر هیات فوتبال استان زنجان در خصوص وضعیت ریاست این هیات تا زمان برگزاری مجمع گفت: طبق اساسنامه فدراسیون، رئیس سابق هیات تا زمان برگزاری مجمع انتخابات در سِمت خود باقی خواهد ماند.

وی افزود: شاید آئین‌نامه و قوانین فدراسیون‌های دیگر چنین نباشد اما در اساسنامه فدراسیون فوتبال آمده که تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی، رئیس سابق هیات فوتبال استان بر مَسند خود باقی است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر