logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۱۱۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان:

محدودیت تردد تعطیلات عید فطر از روز سه‌شنبه در استان زنجان اعمال می‌شود

محدودیت-تردد-تعطیلات-عید-فطر-از-روز-سه‌شنبه-در-استان-زنجان-اعمال-می‌شود
جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد تعطیلات عید فطر همزمان با سراسر کشور در استان زنجان گفت: محدودیت تردد عید فطر از روز سه‌شنبه در محورهای مواصلاتی استان زنجان اعمال می‌شود.

مهدی مینا‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد محدودیت‌های عید فطر اظهار کرد: محدودیت سفر به خارج از استان در همه استان‌ها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این محدودیت بدون توجه به رنگ‌بندی‌های کرونایی در سطح کشور اجرا خواهد شد تصریح کرد: براساس اعلام ستاد ملی کرونا در ایام تعطیلات عید فطر همه سفر‌ها ممنوع خواهد بود.

جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه اگر کسی به اعمال محدودیت‌ها توجهی نکنند جریمه خواهد شد بیان کرد: میزان جریمه‌ها نیز براساس رنگ‌بندی استان 500 تا یک میلیون تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه محدودیت ورود خودرو‌های غیربومی به استان زنجان همچنان در محورهای استان زنجان اعمال می‌شود افزود: در حال حاضر مشکلی خاصی هم در محورهای استان زنجان وجود ندارد و ترافیک در محورهای استان جریان دارد.

میناخانی خاطر نشان کرد: محدودیت برای وسایل نقلیه باری وجود ندارد و خودرو‌هایی هم که مجوز داشته باشند می‌توانند به سایر استان‌ها تردد داشته باشند.

وی گفت: آیتم‌های تردد بین استان‌ها با موارد پزشکی، ماموریت اداری و دستورات قضایی امکانپذیر است.

جانشین پلیس راه استان زنجان در پایان تاکید کرد: محدودیت تعطیلات عید فطر از روز سه‌شنبه این هفته اعمال شده و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت./ع

  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر